سیب وسوران؛

تامین امنیت وظیفه ای همگانی است

تامین امنیت وظیفه ای همگانی و نقش ریش سفیدان در این امر برجسته می باشد.

تامین امنیت وظیفه ای همگانی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران گفت: تامین امنیت وظیفه ای همگانی است و نقش سران طوایف و ریش سفیدان در این امر برجسته می باشد.  

 سرگردحیدر حق جویان در دیدار با جمعی از بزرگان طوایف و ریش سقیدان گفت: برقراری و ایجاد امنیت یک موضوع مشارکتی و همگانی است و آحاد مردم و به ویژه سران طوایف و معتمدین در آن باید نقش آفرینی کنند.  

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران افزود: نقش و جایگاه سران طوایف به دلیل اینکه هم مورد اعتماد پلیس و هم مورد اعتماد مردم هستند بسیار مهم می باشد و ما در مجموعه نیروی انتظامی از این همکاری و همیاری استقبال می کنیم.  

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات مردم توسط بزرگان و معتمدین قابل حل می باشد، تصریح کرد: این افراد تاثیر گذار در جامعه باید بیشتر از گذشته برای حفظ امنیت پایدار جامعه در کنار پلیس و سایر دستگاه ای مرتبط با حوزه امنیت، باشند.  

در ادامه این جلسه مولوی "شنبه زهی"به نمایندگی از سران طوایف از زحمات و تلاش های نیروی انتظامی در برقراری امنیت مطلوب در شهرستان تقدیر و تشکرکرد اظهار داشت: امنیت خوبی که اکنون در شهرستان برقرار است در درجه اول به نفع مردم است و در سایه این امنیت است که تمام فعالیت های فرهنگی اقتصادی و اجتماعی به ثمر رسیده و باعث رشد شکوفایی جامعه خواهد شد.  

وی افزود: ما معتمدین و اعضای شورای اسلامی همواره در تمامی عرصه های برقراری نظم و امنیت از نیروی انتظامی حمایت خواهیم کرد و در کنار نیروی انتظامی خواهیم بود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: تامین ، امنیت ، وظیفه ، همگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار