آدینه‌لو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

280 خانوار تحت حمایت از چرخه دریافت کمک معیشت خارج شدند

رئیس کمیته امداد منطقه 5 تهران گفت: در 6 ماهه ابتدای امسال 280 خانوار تحت حمایت این سازمان در راستای توانمندسازی از چرخه دریافت کمک معیشت خارج شدند.

280 خانوار تحت حمایت از چرخه دریافت کمک معیشت خارج شدند
امیر آدینه‌لو رئیس کمیته امداد منطقه5 تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در 6 ماهه ابتدای امسال 280 خانوار تحت حمایت این سازمان در راستای توانمندسازی از چرخه دریافت کمک معیشت خارج شده و 170 خانوار نیازمند نیز جایگزین این تعداد شده اند.

وی ادامه داد: براساس ضوابط و دستورالعمل توانمندسازی، همه ساله تعدادی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به وسیله ازدواج، اشتغال، بیمه اجتماعی و غیره توانمند و از چرخه این نهاد خارج می‌شوند.

آدینه‌لو افزود: در 6 ماه امسال حدود 200 خانوار رقمی معادل 160 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی بابت کمک به تأمین بخشی از هزینه‌های اجاره مسکن خود دریافت کرده که با وجود محدودیت‌های منابع مالی سعی در رفع بخش کوچکی از نیازهای خانواده‌های نیازمند می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه5 تهران در پایان تصریح کرد: در این مدت نیز بیش از 22 جوان در شرف ازدواج تحت حمایت این نهاد با دریافت اعتباری بیش از230 میلیون ریال در قالب کمک هزینه ازدواج راهی خانه بخت شده‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار