مشکل تفتیان برای اعزام به فرانسه برطرف شد

کیهانی:مفاد قرارداد سپهرزاد همانند دیگر مربیان تیم ملی است

رئیس فدراسیون دو ومیدانی گفت:مفاد قرارداد سپهرزاد همانند دیگر مربیان تیم ملی است و تفاوتی بین قراردادها وجود ندارد.

مجید کیهانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد اینکه قرارداد هادی سپهرزاد چه زمانی رسمی خواهد شد،بیان کرد: قرارداد هادی سپهرزاد آماده است و هر زمانی که به فدراسیون بیاید امضاء خواهد شد و طبق اعلام خود حدادی مدت قرارداد سپهرزاد هم سه ماهه خواهد بود.همچنین مفاد قرارداد سپهرزاد همانند دیگر مربیان تیم ملی است و تفاوتی بین قراردادها وجود ندارد.

وی درباره اعزام حسن تفتیان به اردو فرانسه اظهار کرد:تفتیان طی روزهای آینده راهی این کشور خواهد شد. بحث اسکان او هم چند روز پیش حل شد و تفتیان دیگر مشکلی برای حضور در این اردو نخواهد داشت.

رئیس فدراسیون دو و میدانی درمورد مسابقات دو صحرانوردی انزلی گفت: این مسابقات با حمایت مسئولان منطقه آزاد انزلی قرار است برگزار شود و تدارکات لازم برای برگزاری باشکوه این مسابقات در نظر گرفته شده است تا این رقابت ها به بهترین شکل ممکن و با سطح کیفی بالا انجام شود.

کیهانی با اشاره به انتخاب مربی برای برادران صمیمی تصریح کرد: توافقات نهایی با مربی مجارستانی انجام شده و این مربی به زودی برای عقد قرارداد وارد ایران می شود،همچنین شرایط فعالیت این مربی به صورتی است که یا وی به ایران می آید و تمرینات برادران صمیمی را زیر نظر می گیرد و یا پرتابگران دیسک کشورمان به مجارستان رفته و در آنجا تمرینات شان را تا پیش از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا زیر نظر مربی شان پیگیری می کنند.

وی درباره برنامه فدراسیون برای ملی‌پوشان تصریح کرد: ‌ما برنامه های مشخصی برای همه داریم و نفر خیلی مطرح نیست؛ برنامه فدراسیون برای تمام ورزشکاران ملی‌پوش مشخص است و در هر ماه، 21 روز اردو با فراهم آوردن امکانات مطلوب کار قهرمانی، برگزار می کنیم. تمام ورزشکاران ملی پوش هم که به اردوها دعوت می‌شوند باید در اردوها حضور پیدا کنند. بنابراین زمینه لازم برای کسب موفقیت، فراهم است و نفرات باید در اردوها حضور پیدا کنند.

رئیس فدراسیون دو ومیدانی در پاسخ به این سوال که چه ورزشکارانی به غیر از تفتیان و حدادی شانس حضور در اردو برون مرزی را دارند،عنوان کرد: ورزشکارانی که بتوانند رکوردهای آیده آل و مدنظر اعضا کمیته فنی فدراسیون دو ومیدانی را کسب کنند، به اردوهای برون مرزی اعزام می شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار