کرملین: هنوز برای پاسخ به پیشنهاد ترامپ درباره کاهش تسلیحات هسته‌ای روسیه زود است

دیمیتری پسکوف گفت هیچ مذاکره‌ای درباره کاهش احتمالی تسلیحات هسته‌ای روسیه با آمریکا در جریان نیست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری رویترز، کرملین روز دوشنبه اعلام کرد هنوز برای اظهار نظر درباره پیشنهاد دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا در خصوص توافق با مسکو برای کاهش تسلیحات هسته‌ای در ازای لغو تحریم های واشنگتن علیه این کشور بر سر بحران اوکراین، خیلی زود است.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرد روسیه پیش از اظهار نظر درباره هر­گونه توافق پیشنهادی تا زمانی که دونالد ترامپ قدرت را در دست گیرد، منتظر خواهد ماند.

وی افزود در حال حاضر هیچ مذاکره ای درباره کاهش احتمالی تسلیحات هسته ای روسیه با آمریکا در جریان نیست و روسیه قصد ندارد مسئله تحریم ها را خودش در گفتگو ها با کشورهای خارجی مطرح کند.

سخنگوی کرملین در ادامه گزارش برخی رسانه های خبری را درباره نشست برنامه ریزی شده بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا را رد کرد و گفت در حال ­حاضر هیچ توافق و آماده سازی برای برگزاری چنین نشستی صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کرملین با این نظر ترامپ موافق است که ناتو یک سازمان قدیمی است گفت کرملین از مدت ها پیش چنین نظری را داشته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار