خباز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برگزاری جلسات توجیهی قانون انتخابات به فرمانداران/سمنان آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیک را دارد

استاندار سمنان گفت: خوشبختانه با توجه به وجود امکانات در استان سمنان، آمادگی برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را داریم.

///محمدرضا خباز استاندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح فعالیت‌های استان متبوع خود به منظور برگزاری انتخابات اظهار داشت: پس از ابلاغ وزارت کشور استان سمنان همانند سایر استان‌های کشور فعالیت ستاد انتخابات در سطح استان را آغاز کرد.
 
وی افزود: جلساتی با حضور فرمانداران و بخشداران استان تشکیل و توجیهات لازم در این زمینه بیان شد تا آنها نسبت به اجرای قانون انتخابات اشراف کامل داشته باشند.
 
خباز گفت: درکارگاه‌ها مسائل مورد نظر بررسی شد همچنین فرمانداران و بخشداران استان به مدت 3 روز در مشهد در کارگاه توجیه قانون انتخابات شرکت کردند و از سخنرانی‌های برجسته دست‌اندرکاران انتخابات بهره‌مند شدند.
 
استاندار سمنان یادآور شد: خوشبختانه با توجه به وجود امکانات در استان سمنان، آمادگی برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را داریم.
 
وی درباره تغییر فرمانداران استان متبوع خود تصریح کرد: براساس ابلاغ وزارت کشور تغییر فرمانداران باید تا قبل از برگزاری انتخابات انجام شود لذا در شرایط موجود تصمیمی برای تغییر فرمانداران وجود ندارد اما اگر کسی به وظیفه خود عمل نکرد و دچار تخلف شد مصون از تغییر نخواهد بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار