وحید رضاخانلو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

محتوای جهانی نمایش «ویتسک» مرا به بازی در آن ترغیب کرد

آنچه برای من اهمیت داشت این بود که متن از لحاظ دراماتیک بودن به شدت متن محکم و قدرتمندی بود.

وحید رضاخانلو بازیگر نمایش «ویتسک» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت بازی در این نمایش گفت: از نظر من آنچه اهمیت داشت تا من در این نمایش بازی کنم، این بود که متن از لحاظ دراماتیک بودن به شدت متن محکم و قدرتمندی بود. قصه منحصر به فرد این نمایش ریتم درست آن و محتوای جهانی داشتن این نمایش مرا به بازی در این نمایش ترغیب کرد.
 
وی همچنین در خصوص ملاک انتخاب نقش خود اظهار داشت: آنچه برای من اولویت داشت، هم نمایشنامه و هم کارگردان بود.
 
رضاخانلو پیرامون استقبال مخاطبان از نمایش تصریح کرد: خدا را شکر تا الان خوب بوده و اکثر نظرات نسبت به نمایش ویتسک مثبت بوده است.
 
وی پیرامون اهمیت تئاتر در بین مردم بیان کرد: تئاتر به دلیل ماهیت منحصر به فرد خود یعنی ارتباط مستقیم و پویا بین بازیگر و مخاطب، مدیوم مهمی برای انتقال مفاهیم به شمار می‌رود. البته این مفاهیم باید از صافی به نام فرم عبور کند تا هنر معنا پیدا کند. فرم و محتوا مکمل یکدیگرند و به هیچ وجه جدا از هم نیستند.
 
بازیگر نقش سروان در نمایش «ویتسک» پیرامون ارتباط با مخاطب در نمایش اظهار داشت: مسلما انرژی هر دو طرف یعنی مخاطب و بازیگر بر یکدیگر اثر می گذارد و این به دلیل همان ماهیت منحصر به فرد تئاتر است.
 
رضاخانلو همچنین درباره نحوه فعالیت در تئاتر افزود: خب فکر می کنم جواب این سوال حداقل یک ترم دانشگاه می طلبد. من نمی توانم در چند خط توضیح دهم. در ثانی این سوال باید از اساتید بازیگری شود نه از من که دانشجو و هنر جوی بازیگری هستم. من راه زیادی در پیش دارم تا بتوانم به اینگونه سوالات پاسخ دهم.
 
وحید رضاخانلو در پایان در خصوص موانع و مشکلات تئاتر گفت: به نظر بنده تنها مشکل، مشکل اقتصادی است.
 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار