عبدالمحمدی:

مسابقات تیراندازی هند جزء برنامه تیم ملی نیست/ نادیده گرفتن زحمات هاشمی بی انصافی است

سر مربی تیم ملی اهداف پروازی گفت: رقابت های آسیایی هند در برنامه های تیم ملی قرار ندارد و تنها چند تیرانداز با هزینه شخصی در این مسابقات شرکت می کنند.

مسابقات تیراندازی هند جزء برنامه  تیم ملی نیست/ نادیده گرفتن زحمات هاشمی بی انصافی استفرشید عبدالمحمدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: رقابت های قبرس، نخستین مسابقه رسمی تیم ملی اهداف پروازی است که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود البته مسابقات آسیایی هند اسفند ماه برگزار می شود که تیم اهداف پروازی در این رقابت ها شرکت نمی کند اما برخی تیراندازان به صورت آزاد به این رقابت ها اعزام می شوند.

وی افزود: اردوی تیم ملی برای مسابقات قبرس از اسفند ماه آغاز می شود که به همین منظور در حال برگزاری چند مسابقه برای مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی هستیم. هدف اصلی ما بازی های آسیایی جاکارتا است و با برنامه ریزی هایی که صورت گرفت امیدوارم در این رقابت ها به مدال برسیم.

سر مربی تیم ملی اهداف پروازی ادامه داد: سال گذشته برنامه ریزی خوبی نداشتیم وهدفی برای تیم ملی مشخص نشده بود. بخشی از مشکلات به مسائل مالی برمی گردد که مانع تحقق برنامه های تیم ملی شد.

عبدالمحمدی درباره عملکرد مهدی هاشمی در دوران ریاست فدراسیون تیراندازی گفت: هاشمی از مدیران موفقی بود که برای تیراندازی زحمت زیادی کشید سالن 80 خط آزادی از مجهزترین سالن های تیراندازی در آسیا است که در دوران ریاست وی ساخته شد و نادیده گرفتن زحمات هاشمی در دوران ریاستش بی انصافی است.

وی تصریح کرد:هاشمی برای اهداف پروازی برنامه های زیادی داشت اگر این رشته تا کنون به موفقیت دست نیافته  به علت کم توجهی رئیس سابق فدراسیون تیراندازی نبود بلکه کادر فنی اهداف پروازی در برنامه ریزی های تیم ملی ضعیف عمل کردند و برنامه منسجمی برای موفقیت تیم ملی نداشتند. البته هرسیستم و کادر اجرایی با نقص هایی رو به رو است که به علل زیادی بستگی دارد مهمترین مشکل تیراندازی مسائل مالی است که هاشمی با تمام توانش تلاش کرد تیراندازان برای حضور در مسابقات مختلف با مشکل رو به رو نشوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون که وزارت ورزش و جوانان هاشمی را برکنار کرد امیدوارم مسئولان از سرپرست جدید فدراسیون حمایت کنند تا ملی پوشان برای شرکت در مسابقات برون مرزی با مشکل مواجه نشوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار