بلاتکلیفی مربی بدنساز استقلالی ها

"استیو جونز"، مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال در پی پرداخت نشدن مطالباتش همچنان بلاتکلیف است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، "استیو جونز" مربی بدنساز انگلیسی، مدتی ست که آبی پوشان را تمرین نمی دهد و تنها با حضور در تمرین نظاره گر فعالیت بازیکنان است.

این مربی به خاطر عدم دریافت حق و حقوقش و اینکه نتوانست سال نوی میلادی کنار خانواده‌اش باشد، به شدت از از مسئولان استقلال ناراحت است و حنی شب گذشته برای مشخص شدن وضعیتش راهی باشگاه شد تا به این ترتیب با مسئولان این تیم صحبت کند.

البته در این میان علیرضا منصوریان، فریبا و عبدالهی صحبت هایی با این مربی انجام دادند اما او اعلام کرده تا زمانی که مطالباتش را نگیرد، در تمرینات شرکت نخواهد کرد و در حال حاضر این مربی روزهاست که تیم را تمرین نمی دهد. از سوی دیگر، بندی در قرارداد جونز وجود دارد که در صورت معوقه شدن حقوقش تا 2 ماه می تواند به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند و در حال حاضر نیز این مساله از 2 ماه گذشته است.

به این ترتیب مربی انگلیسی استقلال شب گذشته به باشگاه مراجعه و درخواست کرد که قراردادش فسخ شود، اما مسئولان استقلال بار دیگر از وی زمان خواستند تا بلکه مطالباتش را پرداخت کنند.با این وجود باید منتظر ماند و کار این مربی با استقلالی ها به کجا کشیده می شود و آیا مسئولان باشگاه استقلال قرارداد مربی خود را فسخ خواهند کرد یا خیر؟


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار