سمنان;

بارش باران و برف پیش بینی هواشناسی برای سمنان

با عبور امواج کم دامنه و زودگذر از استان سمنان از اواخر وقت امروز تا اوایل فردا دوشنبه در برخی نقاط استان بارش های پراکنده برف و باران پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار گرووه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا حسنی غربا مدیر کل هواشناسی استان سمنان گفت : بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی و تصویر ماهواره ای، با عبور امواج کم دامنه و زودگذر از تراز میانی جو استان سمنان از اواخر وقت امروز تا اوایل فردا دوشنبه بیست و هفتم دی 95، در برخی نقاط استان بارش های پراکنده برف و باران پیش بینی می شود و دمای هوای تا پایان هفته، روند افزایش نسبی و تدریجی بین سه تا پنج درجه سانتی گراد خواهد داشت.

وی توصیه کرد: با توجه به احتمال اختلال در تردد جاده ای، تمهیدات لازم در این زمینه انجام شود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: آسمان امروز شاهرود، بیارجمند، میامی و شهمیرزاد کمی ابری، همراه با مه آلودگی و از اواخر وقت همراه با بارش برف خواهد بود.

وی ادامه داد: کمینه دمای هوای شهرستان سمنان امروز به منفی یک و بیشینه دما به 6 درجه سانتی گراد، کمینه دمای شاهرود به منفی پنج و بیشینه به چهار درجه سانتی گراد، کمینه دمای گرمسار به صفر و بیشینه به هشت درجه سانتی گراد و کمینه دمای دامغان به منفی چهار و بیشینه به چهار درجه سانتی گراد می رسد.

حسنی غربا با اشاره به شرایط آب و هوایی استان سمنان در 24 ساعت گذشته، ادامه داد: وزش باد در بیشترین سرعت در استان سمنان در دامغان به 40 کیلومتر بر ساعت رسید.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان افزود: در 24 ساعت گذشته احمدآباد با دمای منفی 9 درجه سانتی گراد و حسینان دامغان با دمای 13 درجه سانتی گراد، به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان سمنان بودند.
انتهای پیام / ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.