قزوین ؛

تاکید بر تعیین تکلیف خواهرخواندگی قزوین و کربلا

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا از مسولان استان قزوین خواست : تکلیف خواهر خواهر خواندگی این شهر با کربلا را مشخص کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛میرمسعود حسینیان در نشست شورای روابط خارجی استان قزوین تاکید کرد : بسیاری از شهرهای کشور داوطلب این موضوع هستند و در این خصوص باید نتیجه هرچه زودتر مشخص شود.

حسینیان با اشاره به همکاری ها بین قزوین و کربلای عراق  افزود: به نظر می رسد هنوز از این شرایط استفاده لازم صورت نگرفته و بیشتر مباحث مربوط به استفاده از فرصت های سرمایه گذاری و همکاری های اقتصادی، علمی و فرهنگی با کربلا در حد صحبت و پیشنهاد باقی مانده است.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا گفت: شرایط بسیار خوبی برای تقویت همکاری های اقتصادی، علمی، فرهنگی و ورزشی بین ایران و کربلا مهیا است.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا با اشاره به اینکه همکاری های بین قزوین و کربلا را نباید فقط  به حوزه های اقتصادی محدود کرد، افزود: با توجه به ظرفیت های موجود بین دو طرف، این همکاری ها می تواند در زمینه های علمی، فرهنگی، ورزشی، گردشگری و درمانی نیز برقرار شود.

انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.