آخرین وضعیت بختیار در استقلال

مسئولان باشگاه استقلال برای وضعیت رحمانی تصمیم گیری می کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به اینکه بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال استقلال طی روز های گذشته خواستار دریافت رضایت نامه از مسئولان این باشگاه شد به همین دلیل قرار است مدیران تیم به وضعیت این بازیکن رسیدگی کنند.

بختیار رحمانی به دلیل اینکه مسئولان استقلال در مصاحبه های خود اعلام نکردند این بازیکن در لیست مازاد نیست ناراحت است و در نظر دارد در نیم فصل دوم از جمع آبی پوشان جدا شود.

با این وجود قرار است بختیار از هر باشگاهی که پیشنهاد دارد به مسئولان استقلال اعلام کند و باشگاه مورد نظر طی نامه ای خواستار این بازیکن شود تا بر این اساس مدیران استقلال نیز نسبت به این مساله رسیدگی و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

به این ترتیب هر باشگاهی که خواهان رحمانی است باید به صورت کتبی به استقلالی ها نامه بزند تا مسئولان روی این مساله تجدید نظر کنند.

گفتنی است منصوریان در صحبت های خود به مسئولان استقلال اعلام کرده که به حضور این بازیکن نیاز دارد و حتی نام این بازیکن را نیز در لیست آسیایی آبی پوشان نیز قرار داده است.

با توجه به شرایط پیش آمده باید منتظر ماند تا دید در نهایت وضعیت بختیار و استقلال به کجا ختم می شود .آیا این بازیکن در فصل نقل و انتقالات زمستانی از جمع آبی پوشان جدا می شود؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار