بندرعباس

پرداخت تسهیلات بانکی به فرزندان معظم شهدا و ایثارگران

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت:به فرزندان شاهد و ایثارگر جویای کار در استان تسهیلات بانکی پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،محمدعلی سلیمی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان امروز در همایش یک روزه کارجویی و کارآفرینی چرا و چگونه ویژه فرزندان شاهد و ایثارگران در بندرعباس گفت : برای ایجاد مشاغل خانگی و کسب و کار خرد ویژه فرزندان شاهد و ایثارگران، 10 تا 100 میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت می شود.

وی افزود : در ایجاد فرصت های شغلی و خود اشتغالی در استان نیز اولویت با فرزندان خانواده های معظم شهدا و ایثارگر است.

محمدرضا پاکدامن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در این همایش گفت : امروز تفاهم نامه ای بین این اداره کل و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و انجمن صنفی کاریابی استان امضاء شد.

وی افزود : افزایش فرصت های شغلی برای فرزندان شاهد و ایثارگر و استفاده از ظرفیتهای استان برای اشتغال از مهمترین بندهای این تفاهم نامه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت : در استان 457 فرزند شاهد و ایثارگر جویای کار شناسایی شده است که با امضای این تفاهنامه تلاش می شود تا پایان سال برای این افراد فرصت شغلی ایجاد شود.

امیرحسین محمدی پور رئیس انجمن صنفی کاریابی استان در این همایش گفت : بر اساس این تفاهم نامه به فرزندان شاهد و ایثارگر جویایی کار که به انجمنهای کاریابی استان مراجعه کنند مشاوره های رایگان داده می شود.

وی افزود : ایجاد بسته های مهارتی نگرشی با هدف اولویت بندی فرصت های شغلی برای خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه هایی است که تا پایان سال اجرا می شود.
 
انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
قراره پاداش به ازای هر ماه حضور در جبهه به رزمندگان داده بشه مثل پاداش هر ماه اسارت اسرا، لطفا پیگیری کنید