کنفرانس صلح پاریس امروز برگزار می‌شود

کنفرانس صلح پاریس برای حل اختلافات فلسطین و رژیم صهیونیستی امروز با حضور نمایندگان 70 کشور مختلف برگزار می شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازبی بی سی، کنفرانس صلح پاریس برای حل و فصل اختلافات میان رژیم صهیونیستی و فلسطین امروز در پاریس، پایتخت فرانسه برگزار می شود. نمایندگان 70 کشور مختلف قرار است در این کنفرانس حضور یابند تا بتوانند راهکاری برای حل اختلافات چند ساله فلسطین و رژیم صهیونیستی ارائه دهند.

از رژیم صهیونیستی و فلسطین فقط برای شنیدن نتیجه این کنفرانس دعوت شده است. در حال حاضر فلسطینیان از برگزاری این کنفرانس استقبال کرده اند؛ اما صهیونیستها که گفته اند در این نشست شرکت نمی کنند، آن را کنفرانسی علیه خود خوانده اند. 

آخرین دور مذاکرات صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی در آوریل 2014 برگزار شده بود؛ اما بخاطر ادامه شهرک سازی های این رژیم متوقف شد.

این نشست در حالی برگزار می شود که به دنبال صدور قطعنامه سازمان ملل متحد در ماه گذشته میلادی علیه فعالیت های شهرک سازی اسرائیل در اراضی اشغالی فلسطین، تنش ها میان رژیم صهیونیستی و جامعه بین المللی تشدید شده است. رژیم صهیونیستی دولت باراک اوباما را به دست داشتن در تصویب پیش نویس این قطعنامه متهم کرده است؛ زیرا آمریکا در جلسه شورای امنیت به پیش نویس توقف شهرک سازی ها رأی ممتنع داد و آن را وتو نکرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار