قزوین؛

اولین جلسه ستاد انتخابات استان

رییس ستاد انتخابات استان گفت : رعایت قانون با هدف صیانت از آرای مردم مهمترین دغدغه این ستاد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سید سعید شاهرخی در اولین جلسه ستاد انتخابات استان افزود : انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و در همین زمینه ستاد انتخابات استان و شهرستان ها موظف اند همه ماموریت ها و وظایف خود اعم از پشتیبانی ، امورحقوقی ، فناوری اطلاعات ، اطلاع رسانی و نظارت را با محوریت قانون به نحو مطلوب انجام دهند.

شاهرخی اضافه کرد : ستاد انتخابات استان و فرمانداران و بخشداران ،برگزاری انتخاباتی سالم،قانونمند و با مشارکت حداکثری را در دستور کار دارند و درهمه مراحل و فرایند انتخابات فقط ملاک و معیار، رعایت قانون خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه"رعایت قانون با هدف صیانت از آرای مردم مهمترین دغدغه ستاد انتخابات استان است." خاطرنشان کرد: اجرای قانون و صیانت از آرای مردم هم برای اداره امور کشور و هم از نظر سیاسی و اجتماعی ازارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است .

شاهرخی با بیان اینکه" جلب اعتماد مردم در سایه بی طرفی مجریان وناظران انتخابات محقق می شود." تصریح کرد: هرگونه جانبداری مجریان ،ناظران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات از فرد یا جناح خاصی با واکنش منفی مردم مواجه می شود.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود.

انتهای پیام/.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.