فالح فیاض: بسیج مردمی یکی از راه‌ حل‌های اساسی مرحله پس از داعش است

رئیس هیئت بسیج مردمی عراق حضور نیروهایش را ضامن مقابله با چالش‌های مرحله پس از نابودی گروه تروریستی داعش دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری کل العراق (اَین)، فالح فیاض، مشاور امنیت ملی عراق و رئیس هیئت بسیج مردمی این کشور، تاکید کرد: بسیج مردمی عراق یکی از راه حل های اساسی مرحله پس از تروریست های داعش است.

وی در نشستی گفتگوی بغداد گفت: بسیج مردمی یکی از راه حل های اساسی برای مرحله آتی عراق است و برخلاف آنچه برخی تصور می کنند، این هیئت یکی از مشکلات کشور نیست.

رئیس هیئت بسیج مردمی افزود: هیچ دلیلی برای نگرانی و ترس برخی برای حضور نیروهای بسیج مردمی در مرحله پس از داعش در کشور وجود ندارد؛ زیرا این نیروها از جمله نیروهای امنیتی بازدارنده هستند که در کنار سایر نیروهای امنیتی با چالش های ما بعد داعش مقابله می کنند.

این هیئت در بیانیه‌ای بر اهمیت افزایش یافتن تلاش ها برای تضمین شرایطی تاکید کرد که تروریست های جنایتکار داعش بار دیگر به کشور بازنگردند.

حیدر عبادی، نخست وزیر عراق، نیز در کنفرانس گفتگوی بغداد گفت: طایفه گری سیاسی بزرگترین خطر عراق است و ما از نگرانی برخی برای مرحله مابعد داعش تعجب می کنیم؛ زیرا اگر استقامت و وحدت عراقی‌ها نبود، پیروزی بر داعش به دست نمی‌آمد.





انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار