کرمان؛

پیام تقدیر از حضور گسترده مردم کرمان در مراسم گرامیداشت

نماینده ولی فقیه و مسئولان استان طی پیامی از حضور گسترده مردم کرمان در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سید یحیی جعفری ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ، علیرضا رزم حسینی استاندارکرمان و مجمع نمایندگان استان طی پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم کرمان در آئین بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردانی کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

مردان بزرگ آئینه تمام نمای روزهای سخت و دشواری هستند که کوله باری از تجربه و آینده نگری را بر دوش آنها نهاده و در این بین همه ما وظیفه داریم که قدر آئینه های زندگی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تا وقتی که هستند، بدانیم.

بی شک قدردانی از مردان بزرگی چون آیت الله هاشمی رفسنجانی کاری بس دشوار است و شاید هیچ یک از ما نتوانستیم ایشان را آن گونه که بود، بشناسیم و از تجربیاتش استفاده کنیم.

اکنون که دست روزگار بر صحیفه زندگی این بزرگ مرد انقلابی و ولایی خط پایان کشید تا زندگی جادوانه وی در جوار رحمت الهی آغاز شود، غفران الهی را برای آن مرحوم و صبر جزیل را برای خانواده محترم ایشان آرزومندیم.

در این مجال از خروش اقیانوس بزرگ مردم ایران اسلامی به ویژه اقشار مختلف کرمان، علما و نیز احزاب و گروه های مختلف در آئین های ترحیم و یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی تقدیر می شود .

بی شک این حضور انقلابی و قدرشناسانه پاسخ مناسبی به رأفت و نگاه مهربان و توسعه گرای آیت الله هاشمی رفسنجانی است که همواره بر اساس تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پشتوانه مردمی نظام تکیه داشتند.

امید آنکه این روحانی نستوه و انقلابی در پرتو انوار الهی در بالاترین درجات بهشت برین به وصال معبود نائل آید.

سید یحیی جعفری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علیرضا رزم حسینی

استاندارکرمان

حسین امیری

رئیس مجمع نمایندگان استان

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار