لیونل مسی همچنان در حسرت رکوردشکنی

لئو مسی بازیکن آرژانتینی تیم بارسلونا با وجود گلزنی برابر تیم لاس پالماس همچنان در حسرت شکستن رکورد ستاره کهکشانی ها است.

لیونل مسی همچنان در حسرت رکوردشکنیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیونل مسی اگرچه توانست در دیدار برابر تیم لاس پالماس گلزنی کند و دروازه سی و پنجمین تیم متفاوت در لیگ فوتبال اسپانیا را بگشاید، اما همچنان در حسرت دستیابی به رکورد رائول گونزالس ستاره پیشین کهکشانی های شهر مادرید به سر می برد، چرا که او با وجود گلزنی در بازی امشب، توانست تنها با رکورد ستاره تیم مادریدی برابری کند.

تیم بارسلونا در دیدار برابر تیم لاس پالماس به پیروزی پرگل 0 – 5 دست یافت و در نیمه نخست بازی نیز لیونل مسی می توانست از روی ضربه ایستگاهی گل دوم آبی و اناری پوشان را وارد دروازه تیم حریف کند، اما واکنش زیبای واراس باعث شد که مسی تا دقیقه 52 در حسرت گلزنی به تیم زردپوش به سر ببرد.

سرانجام بازیکن آرژانتینی تیم بارسلونا توانست در دقیقه 52 دومین گل بارسایی ها را به ثمر برساند تا لاس پالماس سی و پنجمین تیمی باشد که لیونل مسی دروازه آن را می گشاید.

لئو مسی با زدن این گل، در حال حاضر تجربه گشودن دروازه همه تیم های حاضر در رقابت های لالیگا را در کارنامه دارد و از آنجایی که برای شکستن رکورد رائول گونزالس باید تا فصل آینده لیگ فوتبال اسپانیا چشم انتظار بماند، به همین خاطر وی همچنان در حسرت رسیدن به رکورد دست نیافتنی ستاره سال های نه چندان دور کهکشانی ها به سر می برد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار