اصفهان؛

توزیع بیش از 50 هزار شهرنامه کودک در مدارس اصفهان

بیش از 50 هزار شهرنامه کودک با عنوان "خط خط خیابون" با هدف ترویج فرهنگ شهروندی از 25 دی ماه درمدارس ابتدایی شهر اصفهان توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ضمن بیان این خبر با بیان اینکه این شهرنامه با موضوع عابرپیاده برای کودکان 6 تا 9 سال تهیه و تولید شده است گفت: در این شهرنامه سعی شده است با استفاده از داستان های جذاب چگونگی عبور و مرور در شهر و قوانین رهنمایی و رانندگی را به کودکان آموزش دهیم.

سعید امامی در ادامه، استفاده از تصاویر جذاب، شعر و جدول با موضوع عابر پیاده را از دیگر مواردی عنوان کرد که در شهرنامه 12 صفحه ای"خط خط خیابون" برای آموزش کودکان بکار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی کمیته فرهنگ شهروندی آموزش موارد شهروندی به کودکان و نوجوانان است ابراز امیدواری کرد:با اجرای این گونه فعالیت های فرهنگی برای کودکان به دلیل اینکه آینده سازان کشور و تاثیر پذیرترین افراد جامعه بشمار می روند، در آینده شاهد ارتقای فرهنگ شهروندی در جامعه باشیم.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره 61-34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.