کاردستی‌های جالب با کاغذ + آموزش

یکی از کارهای جالب برای سرگرم کردن کودکان ساخت کاردستی در خانه با استفاده از کاغذ است که می‌تواند باعث تقویت ذهن و هوش آنان شود.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ با استفاده از وسایلی ساده مثل کاغذ، رنگ گواش یا آبرنگ، قیچی ایمن برای کودکان، چسب خمیری و مداد یا خودکار و صرف اندکی وقت و سلیقه می توانید برای فرزندان خود کاردستی های زیبا درست کنید و به این ترتیب باعث تقویت خلاقیت و جلوگیری از وابستگی شدید به استفاده از وسایل الکترونیکی چون تبلت و تلفن همراه در آنها شوید.

کاردستی‌های جالب با کاغذ + آموزش

ساخت کتاب داستان مصور با کاغذ
برای این کار یک مقوا را از وسط نصف کنید و با قیچی در محل تا خوردن کاغذ دو خط موازی را ببرید و قسمت بریده شده را در زاویه مخالف باز کنید. به این ترتیب وقتی صفحه مقوا را باز می کنید قسمت بریده شده به حالت ایستاده قرار می گیرد.

کاردستی‌های جالب با کاغذ + آموزش

می توانید از فرزند خود بخواهید داستان کوچکی را بر روی کاغذ بنویسدو رنگ آمیزی و شما شخصیت های داستانی را به بدنه قسمت بریده شده بچسبانید تا حالت مصور پیدا کند.

کاردستی‌های جالب با کاغذ + آموزش

ساخت شهر مینیاتوری
یکی دیگر از کاردستی های زیبا نمونه کوچکی از مناطق مختلف جهان است. برای این کار شما می توانید بناهای مشهور یا هر ساختمانی را که دوست دارید بر روی یک مقوا به صورت موازی توسط پرینتر چاپ کنید یا آن را از روزنامه یا مجله پیدا کرده ببرید و بر روی یک مقوای ضخیم بچسبانید.

کاردستی‌های جالب با کاغذ + آموزش

سپس مقوا را از محل فاصله بین دو تصویر خم کنید تا حالت دو بعدی و ایستاده پیدا کند.
 به این ترتیب شما صاحب  یک شهر مینیاتوری و زیبا می شوید، این سرگرمی برای آشنا کردن کودکان با بناها و ساختمان های مشهور جهان بسیار مفید است.

کاردستی‌های جالب با کاغذ + آموزش

منبع: Craftideas

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.