اردبیل؛

بزرگترین پروژه آبرسانی شهرستان نمین در دهه فجر افتتاح می شود

فرماندار شهرستان نمین گفت: بزرگترین پروژه آبرسانی شهرستان نمین با هزینه ای بالغ بر 75 میلیارد ریال در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، فرهاد عبدالعلی پور در بازدید از مراحل نهایی آماده سازی مجتمع آبرسانی امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان با بیان این مطلب که این مجتمع بزرگترین پروژه آبرسانی شهرستان نمین در طی سالیان اخیر است گفت: با هزینه ای بالغ بر 75 میلیارد ریال این مجتمع در دهه فجر سالجاری افتتاح و به سیستم آبرسانی شهرستان متصل می شود.

وی افزود: این مجتمع آب مورد استفاده 4 هزار مشترک در 30 روستای شهرستان و همچنین مشترکین آب شرب شهر عنبران را تامین می کند.

فرماندار شهرستان نمین با اشاره به اینکه عملیات آغاز این پروژه از سال 84 شروع شده بود گفت:طی چندین سال متمادی ادامه عملیات اجرایی این مجتمع به فراموشی سپرده شده بود که با تخصیص اعتبارات لازمه در دولت تدبیر و امید در مراحل نهایی و آماده به افتتاح قرارگفته است.

عبدالعلی پور با بیان این مطلب که در سالجاری از محل صندوق توسعه ملی برای پروژه های آبرسانی شهرستان نمین بالغ بر 35 میلیارد ریال اختصاص داده شده است اظهار داشت:تاکنون 80 در صد این اعتبارات ملی در بخش آبرسانی شهرستان محقق شده است.

وی در ادامه افزود: در سال 95 بالغ بر 6 میلیارد ریال دیگر نیز از محل اعتبارات شهرستانی جهت تکمیل پروژه های آبرسانی شهرستان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.