تاثیر آگاهی از محیط واقعی کار در ارتقای آموزش‌های مهارتی

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گناوه گفت: آگاهی و آشنایی کارآموزان با محیط واقعی کار نقش بسزایی در کیفیت و ارتقای آموزشهای مهارتی دارد.

تاثیر آگاهی از محیط واقعی کار در ارتقای آموزش‌های مهارتی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدینه عسکری روز شنبه در بازدید کارآموزان رشته های پی ال سی و ایمنی و بهداشت این مرکز از نیروگاه سیکل ترکیبی مپنا گناوه افزود: بازدید صنایع و صنوف به منظور آشنایی و درک بهتر شرایط کار واقعی به کارآموز در برنامه های آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کشور قرار دارد.

وی اضافه کرد: کسب تجربه و آشنایی با محیط کار واقعی، حفظ و ارتقای سلامت روحی و بهبود نگرش نسبت به کار، ارتقای توانمندی های حرفه ای، ایجاد انگیزه برای کار آموزان با مشاهده محیط کار واقعی و هماهنگ کردن آموزش های مهارتی و روزآمد کردن استاندارد های آموزشی با بازار کار از عمده اهداف این بازدیدهاست.

وی اظهارکرد: چنین برنامه هایی می تواند یکی از ابزارهای بسیار تاثیرگذار بر روند ارتقای هرچه بهتر کیفیت آموزشی، مهارت آموزی و در نتیجه دستیابی به اهداف کلان سازمانی و ملی باشد.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گناوه گفت: بازدیدهای کارآموزی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از سابقه دیرینه برخوردار بوده و همواره در ارزیابی های دوره های آموزشی از عوامل مهم برای ورود به بازار کار مطرح شده است.

نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه با تکیه بر ساخت داخل و با هدف افزایش ظرفیت شبکه برق کشور، کمک به رشد صنایع منطقه در جهت محرومیت و اشتغالزایی احداث شده است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.