اردبیل؛

راه اندازی سامانه ۱۳۵ در سازمان تعزیرات اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: سامانه تلفنی ۱۳۵ در اداره کل تعزیرات استان در ایام تعطیلات عید نوروز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ حسین نجف‌زاده در جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل اظهار داشت: افزایش نرخ خدمات مربوط به تعطیلات عید نوروز نباید به ایام پایانی سال ختم شود چرا که باید از الان هر گونه افزایش نرخ خدمات در کمیسیونهای مربوطه بررسی و تائید شود.

وی گفت: افزایش ناگهانی نرخ خدمات و کالا در روزهای پایانی سال سبب ناهماهنگی در بازار و رقابت ناسالم می‌شود که این موضوع سبب به وجود آمدن مشکلات بسیار و نیز نارضایتی مردم و مسافران خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با اشاره به لزوم ساماندهی کرایه خودروهای سواری بین شهری در استان اردبیل در ایام تعطیلات افزود: متاسفانه قیمت خودروهای وسایل بین شهری نرخ ثابتی ندارد و رشد 12 درصدی برای امسال در بسیاری از این موارد رعایت نمی‌شود که ضرورت دارد به منظور جلب رضایت مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروز کرایه خودروهای سواری بین شهری در یک قالب ثابت ساماندهی شود و ضرورت دارد دستگاههای اجرایی مربوطه به این اقدام توجه ویژه‌ای داشته باشد.

نجف زاده تصریح کرد: سامان تلفنی 135 نیز در اداره کل تعزیرات حکومتی استان به منظور دریافت گزارشها و شکایات مردمی از بابت افزایش نرخ و یا گرانفروشیها و یا عدم ارائه خدمات مناسب راه‌اندازی می‌شود که اقدامات ابتدایی فعالیت این سامانه انجام شده و در آینده نزدیک این سامانه کار خود را آغاز می‌کند.

وی گفت: سامانه تلفنی 135 تعزیرات حکومتی در کنار سامانه 124 که توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان راه‌اندازی شده و گزارشات و شکایات مردمی را دریافت می‌کند، فعالیت خواهد کرد تا بتوانیم از تخلفات و گرانفروشی در ایام تعطیلات و خرید و فروشهای نوروزی ممانعت کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۱:۴۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
جواب گو نیستن که چقدر زنگ میزنیم