اردبیل؛

مسابقات قهرمانی ژیمناستیک شمالغرب کشور در اردبیل برگزار شد

مسابقات قهرمانی نوجوانان و نونهالان ژیمناستیک شمالغرب کشور در دو بخش پسران و دختران در اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، در رده سنی دختران نونهال بخش موازنه: یاسمن امانی و هستی زارع از آذربایجان شرقی مشترکا اول شدند، اسما بدری از آذربایجان شرقی دوم و حسنی فتحی و اسما معصومی از اردبیل مشترکا به مقام سوم رسیدند.

در حرکت زمین: السا درخشی و یگانه غلامی از آذربایجان شرقی مشترکا به مقام اول رسیدند، الناز جمال خانی و ثنا خداد از اردبیل مشترکا دوم شدند و کیمیا میر کاظمی از اردبیل به مقام سوم رسید.

در وسیله خرک: ثنا رمضانی و کیمیا نظزی از اردبیل مشترکا اول شدند، کیانا جدی از اردبیل به مقام دوم رسید و مینا قربانی و عسل امیر پور از اردبیل مشترکامقام سوم را بدست آوردند.
در بخش قهرمان قهرمانان نیز یاسمن امانی از اذربایجان شرقی اول، السا درخشی از آذربایجان شرقی و ثنا خداد از اردبیل دوم و یگانه غلامی از آذربایجان شرقی و الناز جمال خانی از اردبیل مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

در رده سنی نونهالان و نوجوانان پسر هم در وسیله پارالل: طاها آقازاره از اردبیل مقام اول را کسب کرد، فرزاد امانی از آذربایجان شرقی و حسن بایرامی از اردبیل مشترکا دوم شدند و مهدی شاهی از اردبیل به مقام سوم رسید.

در حرکت بارفیکس: فرزاد امانی از آذربایجان شرقی مقام اول را به دست آورد، حسن بایرامی و مهدی شاهی از اردبیل مشترکا به مقام دوم رسیدند و شایان رشیدی از آذربایجان شرقی موفق به کسب مقام سوم شد.

در حرکت زمینی: شایان رشیدی، مهدی غلامی و امیر مهدی رسولی هر سه از آ ذربایجان شرقی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در وسیله خرک حلقه: عرفان جهاندیده از اردبیل، امیر مهدی رسولی از آذربایجان شرقی و امیرمهدی امیرنسب از اردبیل به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

در وسیله دار حلقه: عرفان جهاندید از اردبیل اول شد، سیاوش سیاهی و امیر رضا قیطائی هر دو از اردبیل دوم شدند و نیما عباسی از اردبیل و مهدی غلامی از اذربایجان شرقی مشترکا سوم شدند.

در وسیله پرش خرک: سیاوش سیاهی از اردبیل به مقام قهرمانی رسید، رضا اسدی و طاها آقازاده از اردبیل مشترکا دوم شدند و حسن بایرامی از اردبیل به مقام سوم رسید.

در قهرمان قهرمانان این دوره در بخش پسران طاها آقازاده از اردبیل به مقام اول رسید، حسن بایرامی از اردبیل دوم شد و عرفان جهاندیده از اردبیل و فرزاد امامی از آذربایجان شرقی مشترکا سوم شدند.

در پایان این مسابقات در مراسمی با حضور شروین اسبقیان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی و مسئولان ورزش استان اردبیل از مربیان و قهرمانان ژیمناستیک هنری و روسای 6هیات برتر شهرستان های این استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.