گرگان؛

گرگان رتبه اول در ارزیابی شورای آموزش و پرورش گلستان

شهرستان گرگان در جذب مشارکت های مردمی و تعداد مصوبات اجرایی در شورای آموزش و پرورش گلستان رتبه اول را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مدیر مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان گلستان گفت: در ارزیابی شورای آموزش و پرورش گلستان بر اساس میزان کمک های مردمی جمع آوری شده و مصوبات اجرایی ، ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای گرگان، بندرترکمن و علی آبادکتول به ترتیب رتبه های اول تا سوم در استان را کسب کردند.

احسان گوهری افزود:  قرار است از ادارات این شهرستانها در همایشی که دوم بهمن برگزار می شود، تجلیل شود.


 وی ادامه داد: سال گذشته بر طبق مواد 13، 16 و 18 مجلس شورای اسلامی، در حدود 18 میلیارد ریال از محل در آمد این شورا ، اعتبار حاصل شد.  


گوهری  گفت: در 12 جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال گذشته،   سه هزار و 600 مصوبه در شهرستان های استان مطرح شد که  سه هزار و 500 مورد از آنها که 90 درصد از این تعداد است، اجرایی شد.

شورای آموزش و پرورش عالیترین مرجع تصمیم گیری و سیاست گذاری در آموزش و پرورش به ریاست استاندار و با هدف توسعه مشارکت‌های مردمی در  آموزش و پرورش و پرهیز از تمرکززدایی در موضوعات محتوایی تشکیل شده که آموزش و پرورش به تنهایی قادر به حل آن نیست.


24 تا 30 دی  به نام هفته شورای آموزش و پرورش نامگذاری شده است و به همین مناسبت صبح امروز، زنگ شورای آموزش و پرورش، در مدارس سراسر گلستان به صدا در آمد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.