مشهد؛

آتش‌سوزی در منزل مسکونی یک کشته و مصدوم بر جای گذاشت

بر اثر وقوع آتش‎سوزی در منزلی در منطقه خواجه ربیع یک زوج سالخورده بشدت مصدوم شدند و یکی از آنها جان باخت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت:بامداد امروز در پی کسب خبری از سوی اهالی محله خواجه ربیع مبنی بر وقوع حریق در یکی از منازل مسکونی بلوار 22 بهمن ، مأموران ایستگاه شماره 29 آتش نشانی مشهد عازم محل اتش سوزی شدند که در بررسی‌های اولیه دریافتند، طبقه همکف یک منزل مسکونی حدوداً 70 متری به علت نامعلومی دچار حریق شده است.

آتشپاد دوم " ابوالفضل تیموری " افزود:در زمان حضور ماموران آتش نشانی در محل آتش بیش از نیمی از منزل را فراگرفته بود و یک زوج سالخورده در منزل محبوس شده بودند .

وی با بیان اینکه نوه این خانواده که دختر نوجوانی بود ، با مشاهده آتش بلادرنگ از منزل خارج و از اهالی محل طلب استمداد کرده بود ، اظهار داشت : آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه همزمان با اطفای حریق نسبت به انتقال زوج سالخورده به خیابان اقدام نمودند که متاسفانه بنا بر تایید عوامل اورژانس حاضر در محل ، بانوی سالخورده جان خود را بر اثر وقوع این حادثه از دست داده بود و همسر وی که از ناحیه پا و چشم معلولیت داشت ، نیز روانه بیمارستان شد .

مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت : جسم بی جان بانوی سالخورده برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و دلیل این حادثه نیز از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.