کرمانشاه؛

مدارس عشایری استان کرمانشاه گسترش یافت

مدارس عشایری ناحیه 2 کرمانشاه در مناطق دهلران و موسیان استان ایلام و مناطق فکه و بستان استان خوزستان مورد بازدید مسوولین آموزش و پرورش عشایر استان قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛به مدت سه روز از تعداد 5 آموزشگاه عشایری سیار ناحیه 2 کرمانشاه که در مناطق دهلران و  موسیان استان ایلام و مناطق فکه و بستان استان خوزستان مستقر می باشند توسط کارشناس مسوول آموزش و پرورش عشایراستان، کارشناس ابتدایی ناحیه ی 2 و رییس اداره امور عشایر شهرستان کرمانشاه مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدید ضمن حضور فعال و اثر بخش رییس اداره امور عشایر شهرستان کرمانشاه مبنی بر توجه به وضعیت تحصیلی دانش آموزان عشایری و مساعدت لازم در تأمین امکانات مورد نیاز مدارس مربوطه، به ارزیابی تحصیلی دانش آموزان که با همت و تلاش معلمین این مدارس که با حداقل امکانات بیشترین بهره وری را داشته اند پرداخته شد که وضعیت یادگیری و پیشرفت تحصیلی آنان خوب و رضایت بخش ارزیابی شد.

پس از بازدید هر مدرسه به دانش آموزان تعدادی بسته ی کمک های اولیه و لوازم التحریر، کتاب داستان و بسته های بهداشتی از قبیل مسواک، خمیر دندان و دیگر اقلام بهداشتی اهدا شد که در این رابطه علاوه بر بررسی مسایل و مشکلات مدارس کوچرو این مناطق و تدابیر لازم در جهت رفع موانع موجود از معلمین این مدارس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.