کرمان؛

برگزاری مسابقه صلح و عدالت در کرمان

معاون قضایی در امور شوراهای حل اختلاف دادگستری کرمان از برگزاری مسابقه صلح و عدالت همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

 برگزاری مسابقه صلح و عدالت در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان معاون قضایی در امور شوراهای حل اختلاف دادگستری کرمان مهدی تقی زاده اظهار داشت: معاونت شوراهای حل اختلاف استان کرمان در نظر دارد به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با هدف ارتقای فرهنگ صلح و سازش و مستندسازی زحمات اعضاء و دبیران شوراهای حل اختلاف اقدام به برگزاری مسابقه صلح و عدالت در استان کرمان کند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان باید از اعضاء، دبیران و سایر کارکنان شورای حل اختلاف باشند، گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به روابط عمومی شوراهای حل اختلاف این استان واقع در کرمان بلوار 22 بهمن، ساختمان معاونت شوراهای حل اختلاف ارسال کنند.

تقی زاده بیان کرد: علاقه مندان می توانند تا تاریخ پانزدهم اسفند سال جاری آثار خود را همچنین از طریق پست الکترونیک به آدرس shorakr@shoradad.ir یا به نمابر شماره 03433240095 معاونت شوراهای حل اختلاف استان کرمان ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه به آثار برتر در مسابقه صلح و عدالت در کرمان لوح تقدیر و جوایزی نفیس اهدا خواهد شد افزود: اسامی برندگان در 22 اسفند امسال از طریق سایت شوراهای حل اختلاف استان کرمان به نشانی www.shorakr.ir و پورتال شوراهای حل اختلاف اعلام خواهد شد.

وی افزود: به بهترین خاطره از روش های نوآوری در برقراری صلح و سازش، بهترین خاطره از میانجی گری و مصالحه در پرونده های شورای حل اختلاف و بهترین خاطره از فعالیت در شورای حل اختلاف جوایزی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار