ایلام؛

یک هزار و 300 واحد صنفی ایوان غیر فعال هستند

چهار هزار واحد صنفی در ایوان پروانه فعالیت دارند که از این تعداد یک هزار و 300 واحد به دلایل ذکر شده تعطیل و غیر فعال هستند.

یک هزار و 300 واحد صنفی ایوان غیر فعال هستند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،رئیس اتاق اصناف ایوان گفت: رکود و کسادی بازار یکی از مهمترین مشکلاتی است که سبب شده بسیاری از واحد ها به دلیل نبود بازار فروش و ورشکستگی نیمه تعطیل و تعطیل شوند.

جهانشاه حیدری بیان کرد: اتحادیه ها طبق قانون به واحدهای فاقد پروانه کسب اخطار داده و مهلتی را برای دریافت مجوز به واحدهای صنفی می دهند که در صورت بی توجهی متصدیان محل کسب آنها پلمپ می شود.

حیدری اظهارکرد: افرادی که برای دریافت پروانه کسب به اتحادیه ها مراجعه می کنند ملزم به دریافت تاییدیه هایی از جمله دریافت تاییدیه از اداره اماکن عمومی، دریافت گواهی سو پیشینه از پلیس آگاهی و استعلام از مراکز بهداشتی هستند.

رئیس اتاق اصناف ایوان ادامه داد: پس از آن اتحادیه ها فرد متقاضی را برای گذراندن دوره آموزشی مکاسب، مشتری مداری، اموربازرگانی و تجارت و غیره به اداره اصناف معرفی می کند.

وی از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هر گونه تخلف صنفی موضوع را از طریق سامانه 124 و شماره تماس 33239566 اطلاع رسانی کنند.
 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.