همدان؛

12 میلیون و 500 هزار مترمکعب مصرف روزانه گاز استان

مدیرعامل شرکت گاز همدان گفت: در حال حاضر مصرف روزانه استان همدان حدود 12 میلیون و 500 هزار مترمکعب گزارش شده است.

12 میلیون و 500 هزار مترمکعب مصرف روزانه گاز استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیر عامل شرکت گاز همدان از محدودسازی مصرف نیروگاه مفتح و کارخانه‌های سیمان برای تامین گاز مشترکان خانگی خبر داد و گفت: مشکلی در تامین گاز مردم همدان وجود ندارد.

سیدمحمدمهدی مهدوی با تاکید بر اینکه مشکلی در تامین گاز در استان همدان و کشور وجود ندارد اظهار داشت: خوشبختانه فشار گاز در شبکه از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و مشترکان نباید هیچ نگرانی در این زمینه داشته باشند.

مهدوی با اعلام اینکه مصرف نیروگاه مفتح استان همدان از هفته‌های گذشته محدود شده است، افزود: در حال حاضر نیروگاه مفتح همدان روزانه 100 هزار مترمکعب گاز مصرف دارد که این محدودیت برای تامین گاز بخش خانگی بدون مشکل بوده است.

وی بیان کرد: بخش سیمان نیز دیگر مرکز محدودسازی مصرف گاز در استان همدان است که براین اساس سه کارخانه سیمان در روز 40 هزار مترمکعب گاز برای مصرف گرمایشی خود استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در فصل سرما گاز هیچ نقطه‌ای در استان همدان قطع نشده است، تصریح کرد: برای فصل سرد در تمام ایستگاه‌های اصلی فردی به عنوان ابزار دقیق مستقر شده است تا اطلاعات موردنیاز ایستگاه‌ها را منتقل کند، در سال‌های گذشته مشکلی در تامین گاز نبوده و خدمات مستمر و بدون انقطاع انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به وضعیت تاسیسات تامین گاز استان همدان بیان کرد: تمامی شهرهای استان همدان و 962 روستای استان با جمعیت 98.5 درصد از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه پایداری و استمرار خدمات برای تامین سوخت مشترکان در اولویت شرکت گاز همدان قرار دارد، عنوان کرد: مجموع خطوط انتقال که وظیفه تامین گاز را برعهده دارد 982 کیلومتر بوده و 8 هزار و 850 کیلومتر شبکه‌های شهری و روستایی استان است.

مهدوی با بیان اینکه 68 درصد شبکه‌های توزیع گاز در همدان مربوط به بخش روستایی است، عنوان کرد: شرکت گاز استان همدان 561 هزار و 200 مشترک شهری و روستایی دارد که 35 درصد مشترکان روستایی هستند.

وی با اشاره به اینکه 93 درصد مشترکان شرکت گاز خانگی بوده و 35 هزار و 770 مشترک تجاری و عمومی هستند، اظهار داشت: 43 جایگاه CNG در سطح استان همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.