روز دوم جشنواره موسیقی فجر؛

از اجرای ارکستر سمفونیک روحانی تا کنسرت موسیقی دو خواننده پاپ

دومین روز از جشنواره موسیقی فجر با حضور هنرمندان پاپ، گروه های تلفیقی، نواحی و ارکستر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز شنبه دومین روز از سی و دومین جشنواره موسیقی فجر؛ تالار وحدت، سالن رودکی، فرهنگسرای نیاوران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان هنرمندان و علاقمندان هستند.
 
تالار وحدت: 

روز شنبه 25 دی ماه، شهرداد روحانی با «ارکستر سمفونیک تهران» ساعت 18:30 به روی صحنه می آید و «گروه رستاک» با سرپرستی سیامک سپهری ساعت 21:30 در این مکان اجرا دارند.
 
سالن رودکی:

این سالن در دومین روز از جشنواره، میزبان دو گروه ارکستر داخلی است. «کر ارکستر سمفونیک ایران» به سرپرستی رازمیک اوحانیان ساعت 18:30 و «ارکستر خانه هنرمندان» با سرپرستی محمد سریر و خوانندگی علی تفرشی در ساعت 21:30 برنامه خود را به نمایش می گذارند.
 
برج آزادی:

گروه «دیلمون گیلان» به سرپرستی محمود فرضی نژاد و گروه« حاوا» به سرپرستی پروین بهمنی به صورت مشترک ساعت 18:30 در برج آزادی تهران و «میلاد درخشانی» ساعت 21:30 در همان سالن به روی صحنه می روند.
 
فرهنگسرای نیاوران:
 
ساعت 18:30 «گروه نازار» به سرپرستی یلدا عباسی از خراسان شمالی و ساعت 21:30 «گروه ترنه» به سرپرستی نرگس مختاری در فرهنگسرای نیاوران اجرا دارند.
 
سالن میلاد نمایشگاه بین المللی:

در این مکان، هنرمندان پاپ در دو سانس 19 و 22 به هنرنمایی می پردازند. فریدون آسرایی ساعت 19 و فرزاد فرزین ساعت 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه می روند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار