یزد؛

تقویت هویت دینی بین جوانان کشورمان

با تقویت هویت دینی بین جوانان کشورمان از فساد در جامعه جلوگیری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد گفت: شناخت دشمن و اهداف آن برای برای نا امید کردن دشمنان ضروری است و با تقویت عناصر اقتدار از جمله ایمان دینی جوانان می توانیم به این مهم دست یابیم.

وی با تاکید بر لزوم قویتر شدن مبانی دینی در ایران افزود: باید هویت دینی را در بین جوانان کشورمان تقویت کنیم تا از فساد در جامعه جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه دشمن اقتدار علمی کشورمان را هدف قرار داده و برای کاهش آن برنامه ریزی می کند تصریح کرد: جوامع علمی و دانشگاهی باید از این موضوع آگاه باشند و در راستای تقویت هر چه بیشتر اقتدار علمی تلاش کنند.

خطیب جمعه یزد توجه به اقتصاد مقاومتی را نیز به عنوان یکی از عناصر اقتدار دانست و گفت: باید شعار ما می توانیم را جدی بگیریم و صنایع کشورمان از جمله صنعت خودروسازی به جای دست دراز کردن به سوی خارج، از توانمندی و استعدادهای نخبگان داخلی استفاده کنند.

آیت الله ناصری همچنین با تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیام مقام معظم رهبری درباره آیت الله هاشمی را حاوی مطالب مهم و راهگشایی عنوان کرد که باید به آنها توجه و درس گرفته شود.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار