آخرین جزییات از قتل عام خانواده ایرانشهری؛

عامل اصلی قتل دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل 8 نفر از اعضای دو خانواده در عملیات غافلگیرانه بامداد امروز پلیس و کشف سلاح در ایرانشهر خبر داد.

عامل اصلی قتل عام ایرانشهر  دستگیر شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سردار حسین رحیمی لحظاتی قبل  در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: در پی قتل  هشت  نفر از اعضای دو خانواده در تاریخ بیستم دی ماه سال جاری در  روستا ی نصیر آباد شهرستان ایرانشهر ، اقدامات و فعالیت های کاراگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان آغاز شد. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از تلاش های گسترده شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی ، بامداد امروز دو تن از  عاملان این جنایت که 26 و 27 سال سن دارند، در ایرانشهر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)دستگیر شدند. 

سردار رحیمی با اشاره به اینکه همدست دیگر این متهمان پس از ارتکاب این جنایت با یک دستگاه متورسیکلت به شهرستان میرجاوه متواری شده بود و قصد فرار که به کشور پاکستان را داشت، افزود: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده متهم دیگر این پرونده را نیز در شهرستان میرجاوه  شناسایی می کنند و وی را به همراه یک قبضه سلاح کلاش مقادیری مهمات  در مخفیگاهش به همراه سه فرد دیگری که در فرار و نگهداری وی فعالیت داشتند  دستگیر کردند.


اعترافات هولناک قاتل
رئیس پلیس سیستان وبلوچستان گفت: متهم در بازجویی های اولیه مدعی شد شوهر خواهر صاحبخانه در قتل پدر و برادرش دست داشته و برای اینکه از آن ها انتقام بگیرد همه اعضای خانواده این فرد را به رگبار بسته است. 

عامل این جنایت ادعا کرد 2 متهم دستگیر شده  دیگر که در این رابطه دستگیر شده اند، هیچ ارتباطی با قتل ندارند و تنها در صحنه جنایت حاضر بوده و این فرد به تنهایی به مقتولان شلیک کرده است.

وی افزود: تحقیقات از متهم ادامه دارد.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.