«فصل نرگس» نگاهی امیدوارکننده به زندگی دارد + رونمایی لوگو

نگار آذربایجانی می گوید فیلمش نگاهی امیدوار کننده و کمک کننده به کل زندگی دارد و مخاطب را به نوع دوستی تشویق می کند.

نگار آذربایجانی کارگردان فیلم سینمایی «فصل نرگس» که درجشنواره فیلم فجر امسال حضور دارد، به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقاط قوت این اثر گفت: این فیلم دو نقطه قوت دارد، اول اینکه مخاطب در بستر موضوع آن، به نحوی نگاه امیدوارانه و کمک کننده به کل زندگی می بیند و به نوع دوستی تشویق می شود و بحث دوم اینکه ما آدم ها برخی مواقع بدون آنکه بدانیم رفتار و انتخابمان در زندگی دیگران تاثیر می گذارد.

وی تصریح کرد: به خاطر نوع موضوع و قصه، نگارش به نحوی انجام شده که سه قصه را همزمان و موازی تعریف و در هم تنیده می شوند و به جلو حرکت می کنند و هرچه پیش می روند به هم مرتبط تر می شوند و در اصل یک قصه است.

این کارگردان تصریح کرد: ساخت این فیلم قطعا دغدغه شخصی من بود چرا که جزو آن دسته از فیلمسازان و نویسنده هایی نیستم و نخواهم شد که بدون دغدغه فیلم بسازم.

آذربایجانی خاطر نشان کرد: تمام تلاشم را در این فیلم مانند اثر قبلی کردم تا هرآنچه که بلدم و مناسب میدانستم را پیاده و اجرا کنم و نسبت به چیزی که ساختم ایمان دارم و حرفم را زدم.

لوگوتايپ انگليسي ، فارسی «فصل نرگس» توسط سيروس سليمي ، طراح گرافيك، نقاش، خوشنويس، خواننده و نائب رئيس كانون طراحان و مديران تبليغات سينمای ايران / خانه سينما طراحي شده است




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار