درخواست منصوريان از جبارى/تشكر سرمربى استقلال از پيشكسوتان

سرمربى تيم فوتبال استقلال از حضور پيشكسوتان در ورزشگاه تختى تشكر كرد.

درخواست منصوريان از جبارى/تشكر سرمربى استقلال از پيشكسوتانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عليرضا منصوريان در خصوص حضور پيشكسوتان استقلال در ورزشگاه تختى گفت: امروز يك اتفاق ويژه در بازي با نفت افتاد. ما از حضور چند پيشكسوت افتخار آفرين و خوشنام استقلال بهره برديم. 

وى ادامه داد :بسيار ممنون و قدردان آقايان شاهین بیانی، اکبر کارگر جم و مهدی حاج محمد هستم كه براى ديدار استقلال با نفت، به ورزشگاه تختى آمدند و از تيم خود حمايت كردند، تيمى كه سالها براى آن بازى و افتخار آفرينى كرده اند.

او افزود:اين حركت پيشكسوتان استقلال بسيار ارزشمند است و اميدوارم تداوم داشته باشد.زمانى كه بين دو نيمه اين عزيزان را ديدم، بسيار خوشحال شدم. از باشگاه استقلال و افتخارى هم تشكر ميكنم كه تجليلى از پيشكسوتان محترم باشگاه داشتند. چنين كارهايى بدون ترديد در بالابردن روحيه بازيكنان و همين طور آشنايى و نزديكى آنها با پيشكسوتان، موثر است.

سرمربى استقلال همچنين درباره جلسه خود با جبارى گفت :چند روز قبل كه علي جباري و تعداد ديگری از عزيزان پيشكسوت استقلال ميهمان من بودند، از آنها درخواست كردم افتخار داده و فرصتى مهيا كنند و به تمرين استقلال تشريف بياورند.

منصوريان افزود: بازيكنان استقلال بايد بدانند چه پيراهنى به تن دارند و چه بازيكنان بزرگى در استقلال حضور داشته اند. آنها وارث پيراهنى هستند كه سالها برتن بزرگان فوتبال ايران بوده و وظيفه دارند با جان و دل براى حفظ حرمت اين پيراهن بكوشند. بدون ترديد حضور جبارى و ساير پيشكسوتان محترم و افتخار آفرين در تمرين استقلال، باعث افزايش روحيه بازيكنان و نزديكى بيشتر آنها با پيشكسوتان خواهد شد. ميخواهم شرايطى مهيا كنم تا هر از گاهى تعدادى از پيشكسوتان محترم استقلال از نسل هاى مختلف، به تمرين تشريف بياورند و حمايت و راهنمايى خود را از استقلال دريغ نكنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار