قزوین؛

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در تاکستان

مراسم بزرگداشت یار دیرین امام و رهبری آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد حجتی تاکستان برکزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم  گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش بی بدیلی درانقلاب اسلامی داشت.

 وی افزود: این عالم مبارز نقش مهمی در به ثمر نشستن و شکل گیری انقلاب اسلامی داشت و در طول دوران خدمت خود خدمات ارزنده‌ای را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به یادگارگذاشت.

امام جمعه تاکستان، تلاش و مبارزه برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران را  از مهم‌ ترین فعالیت‌ های آیت الله هاشمی رفسنجانی دانست و تاکید کرد: یاد و نام این عالم ربانی برای همیشه به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد ماند.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذارآیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران دفاع مقدس و پس از آن گفت: این عالم نستوه با درک درست از وضعیت جنگ و تدابیر به موقع در جنگ تحمیلی و پس از آن در عرصه سازندگی نقش مهمی را در کشور ایفا کرد.

آیت الله اسلامی اضافه کرد: در سخت ترین شرایط آیت الله هاشمی رفسنجانی دست از انقلاب و رهبری برنداشت و در مقابل هجمه های تبلیغاتی دشمنان وی همواره علاقه و عشق خود را به رهبری نشان داد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.