اصفهان؛

کسانی شرمنده مردم شدند که چشمشان به آن‌سوی مرزها بود

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: کسانی در فتنه 88 شرمنده مردم شدند که چشم و گوششان به آن‌سوی مرزها بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار حسین اشتری عصر امروز در مراسم بزرگداشت سردار شهید محمدعلی شاهمرادی و شهدای عملیات‌های کربلای 4 و 5 شهرستان لنجان اظهار کرد: امنیت پایداری که امروز در کشور شاهد هستیم همگی به برکت خون شهدا و رشادت‌های جانبازان عزیز کشورمان به‌دست‌آمده است.

وی افزود: تمام سعی ما باید برای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  باشد و همه مردم جامعه برای دست‌یابی به چنین هدفی باید احساس تکلیف کنند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه باید قدر امنیت موجود در کشور را بدانیم، گفت: چنین احساس آرامشی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، دعای خیر والدین شهدا،  روحیه جهادی و نیز همدلی در کشور میسر شده است که باید قدر چنین نعمت بزرگی را دانست.

وی  با اشاره به رشادت‌های بی‌نظیر رزمندگان و شهدای 8 سال دفاع مقدس کشور به‌ویژه سردار شهید محمدعلی شاهمرادی تصریح کرد: شهید شاهمرادی در هر عملیاتی که شرکت می‌کرد و فرماندهی را به عهده می‌گرفت همه اطرافیان به‌اتفاق معتقد بودند که این عملیات شکستی به دنبال نخواهد داشت چراکه شجاعت و زیرکی این شهید والامقام زبان زد خاص و عام بود.

اشتری با اشاره به اوصاف شهید شاهمرادی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل متذکر شد: شهید محمدعلی شاهمرادی یک شهید مردمی، شجاع و چندبعدی بود و به گفته فرمانده سپاه وقت کشور،  مرگ از این شهید والامقام هراس داشت و شجاعت شهید شاهمرادی همه‌چیز را به تسلیم وا می‌داشت.

وی در ادامه داشتن روحیه جهادی در کشور را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: داشتن مدیریت و روحیه جهادی دستاوردهای چشم‌گیری را برای کشور به دنبال داشته است و همین امروز جوانان زیادی وجود دارند که برای دفاع از حرم‌های مطهر اهل‌بیت(ع) اعلام آمادگی کرده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه شرایط سیاسی کشور را بسیار پیچیده ارزیابی کرد و متذکر شد: تنها راه عبور از موانع پیش رو تبعیت محض از ولایت‌فقیه است چراکه همگی ما شاهد بودیم در فتنه 88 آن‌هایی شرمنده مردم شدند که چشم و گوششان به آن‌سوی مرزها بود و آن‌هایی که چشم و گوششان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بود امروز شرمنده احدی نیستند.

وی در ادامه با توجه مأموریت‌ها و دستاوردهای نیروی انتظامی کشورمان تشریح کرد: نیروی انتظامی کشورمان تحت لوای فرماندهی کل قوا، خدمت به مردم جامعه را وظیفه خود می‌داند و خوشبختانه در اجرای مأموریت و خدمت گذاری به مردم به‌خوبی ایفای نقش کرده است.

اشتری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: معظم له بارها فرموده‌اند که نیروی انتظامی باید مقتدر باشد و این اقتدار باید توام با رافت و مهربانی و عدالت همراه باشد.

وی ابرازداشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیش از 12 هزار شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است که بیش از نیمی از این عزیزان در دوران دفاع مقدس و مابقی در دوران اخیر و برای صیانت از ارزش‌های انقلاب و دفاع از امنیت و ارزش های کشور به شهادت رسیده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان اظهار کرد: نیروی انتظامی امروز در کنار مردم و برای مردم و در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آماده خدمت گذاری است و در این زمینه از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار