محصولات مرغی استان سالم هستند

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: تمامی مرغ و تخم مرغ‌هایی که تحت نظارت دامپزشکی آذربایجان‌شرقی وارد چرخه مصرف می‌شوند، سالم و عاری از هرگونه آلودگی است.

محصولات مرغی استان سالم هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ امیر حسین بهداد در جلسه کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی استان، اظهار کرد: تمام مرغ‌هایی که در سطح استان در مراکز عرضه مجاز و در بسته بندی‌های کشتارگاهی تحت نظارت اداره کل دامپزشکی توزیع می‌شوند، با کیفیت بالا بوده و هیچ گونه مشکلی ندارند و مردم استان می‌توانند با خیال راحت این مرغ‌ها را خریداری و مصرف کنند.
بهداد گفت: اداره کل دامپزشکی استان با نظارت‌هایی که پیش از کشتار، حین کشتار و بعد از کشتار توسط مسئولین فنی بهداشتی انجام می‌دهد، سلامت مرغ ها را تضمین می‌کند.
وی در مورد شایعات به وجود آمده در فضای مجازی مبنی بر عدم خرید گوشت مرغ، اظهار کرد: این شایعات با اهداف مختلف همچون ضربه زدن به تولید کنندگان و اقتصاد کشور و یا به خاطر مسائل سیاسی مطرح شوند که ما با قاطعیت این شایعات را تکذیب می‌کنیم.
وی افزود: از مردم تقاضا داریم به این مسائل توجه نکنند و مطمئن باشند اگر موردی وجود داشته باشد که سلامت و بهداشت مردم را تهدید کند، ما در اداره کل دامپزشکی استان و یا مسئولان علوم پزشکی تبریز اطلاع رسانی و هشدارهای لازم را  به مردم استان خواهیم داد.
انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.