مشهد؛

بی نتیجه ماندن تلاش کی روش برای ارتباط با مربیان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بارها کی‌روش برای برقراری ارتباط با مربیان سعی کرد ولی متاسفانه از طرف مربیان ارتباط خوبی برقرار نشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پدیده با تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به عنوان اسطوره انقلاب،درباره میزان آمادگی تیمش برای آغاز نیم فصل دوم بازیها افزود: پس از نیم فصل اکثر تیم ها سعی کردند نقاط ضعف خود را برطرف کنند و ما هم جدا از این امر نبودیم و تلاش خود را برای نتایج بهتر در نیم فصل دوم بکار خواهیم بست.

ویسی درباره شایعاتی پیرامون بازیکنان تیمش و خروج آنها تصریح کرد: شجاع خلیل زاده بازیکن ماست و انشالله پس از این از او به بهترین شکل استفاده می‌کنیم.
او  درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: مصدوم نداریم و شجاع خلیل‌زاده نیز محروم است
سرمربی تیم فوتبال پدیده هم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان درباره آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:رنگ و بویی از نیم‌فصل دوم نیست زیرا تعطیلات در لیگ زیاد بود و در نیم‌فصل اول وقفه‌های زیادی داشتیم که باعث شد فکر مربی و بازیکن به شدت درگیر شود.
محمد رضا مهاجری افزود: در فاصله بازی با ذوب‌آهن تا فردا با سپاهان، فرصت زیادی در اختیار نداشتیم و امیدوارم که بتوانیم در این بازه بهتر کار کنیم و نتایج بهتری کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پدیده در ادامه خاطرنشان کرد: ما دنبال جذب بازیکنانی هستیم که کیفیت بالایی داشته باشند و سطح فنی تیم را بالا ببرند و توانایی حل مشکلات ما را داشته باشد.
مهاجری درباره مصدومان و محرومان تیم گفت: علی فرامرزی از ناحیه مچ پا مصدوم است، ولی محرومی نداریم.
او افزود: سپاهان تیمی قدرتمند و جوان‌شده‌است. کادرفنی مجربی که این تیم دارد وزنه بزرگی محسوب می‌شود. سپاهان همواره تداعی‌گر یکی از قهرمانان ایران است، اما ما همان تیمی هستیم که 2 دیدار آخرمان با این تیم را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.
انتهای پیام // ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.