بسته هفتگی نرم افزار‌‌(شماره 142)؛

از دانلود نرم‌افزار ساخت پاورپوینت در گوشی تا نقشه آنلاین گوگل

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.



دانلود Free Adblocker Browser؛ مرورگر ضد تبلیغ
حتما برای شما نیز پیش آمده که در حال گشت و گذار در وب، تبلیغات زیاد موجب اذیت و آزار شما شده باشد. شما می توانید با دانلود نرم افزار Free Adblocker Browser تبلیغات آزار دهنده را حذف کنید و از وب گردی خود لذت ببرید. این نرم افزار از اجرای هرگونه تبلیغات جلوگیری و علاوه بر آن در مصرف باتری صرفه جویی می کند و میزان مصرف دیتا را نیز کاهش می دهد. این مرورگر پرقدرت دارای سرعتی بالا است و از ورود به صفحاتی که در آن ها کد های مخرب وجود دارد جلوگیری میکند.

Free Adblocker Browser

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود CamScanner؛ قدرتمند ترین اسکنر موبایل
در دنیای امروز که استفاده از کاغذ کمتر و کمتر شده و اسناد به صورت دیجیتال نگهداری می‌شود احتمالا همه نیاز دارند یک نسخه دیجیتال از اسناد خود داشته باشند. شاید  برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای کاری اداری مجبور شده باشید ده‌ها برگه کاغذ را به همراه خود از این سو به آن سو ببرید، یا اینکه در کاری اداری  برای حفظ یک نسخه از اسنادتان مجبور باشید مکرر به دفتر نشر آن اداره برای کپی از هر سند مراجعه کنید.

CamScanner

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نرم افزار Dubsmash برای اندروید و ios / نرم افزار ساخت دابسمش
دابسمش به پدیده ای پرطرفدار در فضای مجازی تبدیل شده است. موضوعی که در آن بر روی قطعه صدایی ماندگار ویدئویی دیگر را قرار میدهند. این پدیده را میتوان یک چالش جدید در شبکه های اجتماعی دانست . که حتی در برنامه پرطرفدار 90 در شبکه سوم سیما نیز بخشی به دابسمش های ارسالی اختصاص داده شده است. نرم افزار Dubsmash  نه تنها یک نرم افزار برای ساخت دابسمش بلکه یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری آن نیز هست.

دانلود نرم افزار Dubsmash برای اندروید و ios / نرم افزار ساخت دابسمش / در حال کار

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Slides؛ در گوشی خود پاورپوینت بسازید
Google Slides یکی از نرم افزار های شرکت گوگل است که به وسیله آن می توانید فایل هایی همانند فایل های پاورپوینت ایجاد کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید در گوشی خود فایل های اسلاید ایجاد کنید و از آن جایی که این نرم افزار با حساب کاربری گوگل شما همگام سازی می شود، می توانید آن را در اکانت گوگل خود ذخیره کنید و از طریق کامپیوتر به آن دسترسی داشته باشید و آن را ویرایش کنید.

Google Slides

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


نسخه جدید اینستاگرام
اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل هوشمند است که می توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌هایی زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و لذت ببرید.



برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


تقویم بادصبا برای اندروید/بروزرسانی نسخه زمستان 95 با ویژگی های جدید
تقويم بادصبا که سابقا با نام  تقويم نفحات منتشر میشد، در 5 سال اخير جزو پرطرفدار ترين تقويم های اندروید قرار گرفته است  امکانات ويژه ای مانند  پخش اذان ، قبله نما و بسیاری از قابلیت های دیگر دلیل این استقبال مي باشد. با ويجت اختصاصي و جذاب براي نمازگزاران، تقويم بدون محدوديت زماني بوده و قابليت دريافت اطلاعيه هاي مرتبط با مناسبت هاي روز را دارا مي باشد.

تقویم بادصبا برای اندروید / بروزرسانی نسخه زمستان 95 با ویژگی های جدید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود google Maps؛ نقشه آنلاین گوگل
نرم افزار Google Maps بهترین نرم افزار نقشه برای گوشی های اندروید و آی او اس است. این نرم افزار که متعلق به شرکت گوگل است، یک مکان یاب با امکانات بی‌نظیر که می تواند طلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب نمای دقیق، نقشه های سه بعدی، دستورالعمل های متنوع، مرور آفلاین نقشه ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار در گوگل پلی بیش از 6/5 میلیون دفعه دانلود شده است.
Google Maps
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Photo Grid؛ حرفه ای کلاژ بسازید
Photo Grid یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با بیش از 100 میلیون کاربر از سراسر دنیا است که در زمینه ی ساخت و ایجاد عکس های کلاژ، لقب بهترین برنامه عکاسی را از آن خود کرده است. 

با استفاده از این نرم افزار می توانید زیباترین، حرفه ای ترین و جذاب ترین عکس های کلاژ را بسازید. با استفاده از اپلیکیشن Photo Grid – Collage Maker شما قادر خواهید بود در سریع ترین زمان ممکن، عکس های موجود در گالری موبایل خود را به یک دیگر بچسبانید، افکت هایی خیره کننده و یا قاب های بسیار زیبا را به آن بیفزایید و یک عکس شبکه ای خارق العاده را بسازید.

Photo Grid

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود TagMusic Pro؛ ویرایش تگ فایل های صوتی
نرم افزار TagMusic Pro یکی از پرطرفدار ترین برنامه های ویرایش تگ فایل های صوتی در گوشی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به تگ های فایل های صوتی گوشی دسترسی داشته باشد و آن ها را تغییر دهید. تگ های فایل صوتی عبارت اند از نام خواننده، نام موزیک، نام آلبوم، متن آهنگ، سال انتشار، نوع موزیک و... . با این نرم افزار می توانید فابل های صوتی خود را سازماندهی کنید و آنها ها را مرتب کنید. این نرم افزار در گوکل پلی نمره عالی 4.0 از 5 را دریافت کرده است.

TagMusic Pro

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود اولین نسخه نهایی Telegram برای ویندوز
تلگرام که پیش از این نسخه های آزمایشی برای تلگرام ویندوز عرضه کرده بود، امروز اولین نسخه نهایی (نسخه 1.0) تلگرام ویندوز را رونمایی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hello
۰۷:۳۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۵
خیلی عالی بودتشکر
آخرین اخبار