لرستان؛

اجرای 8 هزار کنتور برق هوشمند در لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت:8 هزار دستگاه کنتور فهام جایگزین کنتور های قدیمی در استان شد.مدیر دفتر کنترل پروژه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛فریدون خودنیا اعلام کرد: شرکت توزیع برق لرستان 8 هزار کنتور طرح فهام (فرا سامانه هوشمند اندازه گیری انرژی) را در کمتر از 3 ماه برای مشترکین دیماندی ولتاژ اولیه و ثانویه تعویض کرد.

وی با اشاره به اینکه از حیث تعویض ونصب کنتور فهام برای مشترکین دیماندی در کشور دومین استان هستیم و در این زمینه موفق عمل نموده ایم اظهار داشت: ازلحاظ سرعت عمل و اجرای پروژه در بازه ی زمانی کمتر از سه ماه، اولین استان کشور می باشیم که به هدف رسیده و می توانیم تمامی مشترکین دیماندی را از راه دور قرائت نموده و تحت سامانه(AMI )تمامی رفتار مصرفی مشترکین را رصد نماییم.

مدیر دفتر کنترل پروژه شرکت برق لرستان هم گفت: کنتورهای هوشمند جدید علاوه بر سنجش میزان انرژی اکتیو و راکتیو مصرفی، سایر پارامترهای الکتریکی از قبیل ولتاژ،جریان،توان،هارمونیک تا مرتبه 17 و ضریب قدرت را نیز اندازه گیری می نمایند.

حسینی مهر هزینه های اجرا شده برای پروژه فوق را 98 میلیارد ریال اعلام و اظهار داشت: 82 میلیارد آن توسط سازمان بهره وری انرژی (سابا)تأمین و مبلغ 16 میلیارد ریال مابقی توسط شرکت توزیع برق لرستان پرداخت گردیده است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار