زاهدان؛

ظروف قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

مقادیر زیادی ظروف آشپزخانه قاچاق در ایرانشهر کشف شد.

ظروف قاچاق میلیاردی به مقصد نرسیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از توقیف یك دستگاه تریلر کشنده و كشف مقادیر زیادی ظروف  آشپزخانه قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون  ریال خبر داد .   
سرهنگ دوستعلی جلیلیان ، گفت: ماموران بخش انتظامی "بمپور" ایرانشهر حین گشت زنی های هدفمند در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلر کشنده مشكوك و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.  

وی بابیان اینکه در بررسی انجام شده مشخص شد این تریلر حامل انواع ظروف غذاخوری قاچاق به مقصد یکی از استان های همجوار است، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.  

جلیلیان با اشاره به توقیف این خودرو، گفت: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان این كه قاچاق کالا، ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولیدات داخلی وارد می كند، از شهروندان خواست هر گونه اخبار مربوط به قاچاق كالا و موارد مشكوك را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: قاچاق ، ظرف ، ایرانشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار