کرمانشاه؛

فعالیت 107 رشته ورزشی در زیر مجموعه هنرهای رزمی

رییس هیات ورزشهای رزمی استان کرمانشاه از فعالیت 107 رشته ورزشی در زیر مجموعه فدراسیون هنرهای رزمی کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا بزرگیان گفت: فدراسیون ورزشهای رزمی با زیر مجموعه 107  رشته و سبک مختلف که هرکدامشان به اندازه یک فدراسیون مستقل هستند، در واقع بزرگترین و وسیع ترین فدراسیون ورزشی در کشور است.

وی ادامه داد: این فدراسیون در دو بخش ورزش قهرمانی و ورزش همگانی فعالیت دارد که بخش ورزش همگانی این فدراسیون بسیار پر رنگ است.

رییس هیات ورزشهای رزمی استان کرمانشاه گفت: همه مردم رشته های ورزشهای رزمی را تحت عنوان کیک بوکس می شناسند که عموما روی رینگ برگزار می شود .

بزرگیان خاطرنشان کرد: از مجموع 107 رشته فعال در فدراسیون هنرهای رزمی کشور حدود 45 رشته و سبک ورزشی در استان کرمانشاه فعال است که اقدام به ساماندهی این سبک ها کرده ایم.

بزرگیان کسب 18 مدال آسیایی را از دیگر افتخارات هیات ورزشهای رزمی استان کرمانشاه عنوان کرد.

رییس هیات ورزشهای رزمی استان کرمانشاه همچنین به برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی داوری و مربیگری اشاره کرد و گفت: در همین مدت یکی دو سال اخیر دوره های بسیار پرباری در حوزه آموزش مربیگری و آموزش داوری در استان کرمانشاه برگزار کرده ایم.

وی هم چنین از تجهیز خانه رزمی استان در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این مهم با حمایت ویژه مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان و دیگر مدیران این اداره کل صورت گرفت که جا دارد از تلاش تک تک آنها تقدیر ویژه داشته باشم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.