رئیس پلیس فتا استان خوزستان خبر داد:

دستگیری مزاحم و توهین کننده شبکه‌های اجتماعی

رئیس پلیس فتای استان خوزستان گفت: فردی که اقدام به ایجاد مزاحمت و توهین در فضای مجازی نموده بود توسط پلیس فتا دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

دستگیری مزاحم و توهین کننده شبکه‌های اجتماعی به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ حسنوند در این‌باره گفت: چندی پیش فردی با در دست داشتن پرونده‌ای مبنی بر اینکه در فضای مجازی و در شبکه‌های اجتماعی به وی توهین شده و همچنین مزاحمت برای خانواده وی ایجاد شده به این پلیس مراجعه و خواستار رسیدگی به پرونده شد.
 
وی افزود: پس از وصول پرونده به اين پليس و در اختیار قرار دادن پرونده به کارآگاهان ‌و پس از بررسی‌های  تخصصی انجام گرفته متهم شناسایی گردید.
 
سرهنگ حسنوند ادامه داد: با توجه به دستور قضایی و احضار متهم به این پلیس و پس از بازجویی‌های فنی و تخصصی‌ ابتدا متهم انکار می‌کرد که اقدام به توهین و مزاحمت در فضای مجازی نموده است ولی ‌هنگامی که با دلایل و مستندات روبه روشد به بزه انتسابی‌ اعتراف و بیان نمود، خطوطی ‌که از طریق آن اقدام به ایجاد مزاحمت ‌برای شخص شاکی نموده است متعلق به اعضای خانواده خود می‌باشد.
رئیس پلیس فتا خوزستان در ادامه بیان کرد: لذا پس از اعتراف نامبرده ‌به بزه انتسابی و جمع‌آوری ادله و مستندات لازم، ‌وی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم تحویل مقامات قضایی گردید .
 
سرهنگ حسنوند در پایان گفت: با توجه به کاربردهای متنوع و گوناگون شبکه‌های اجتماعی، لازم است شهروندان نحوه استفاده صحیح و درست از این فضا را فرا گیرند و از انجام اعمال این‌چنینی در این فضا‌ها پرهیز نمایند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.