رئیس پلیس فتا استان خوزستان:

رمز دوم شما کلید گاوصندوق شماست!

رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: فردی با در دست داشتن‌ مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه از حساب وی به صورت اینترنتی مبلغ 40 میلیون ریال برداشت شده است به این پلیس مراجعه کرد.

رمز دوم شما کلید گاوصندوق شماست!به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ حسنوند ضمن اشاره به ارجاع پرونده شاکی به کارآگاهان و کارشناسان فنی پلیس فتا، تصریح کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید شخصی با در اختیار داشتن رمز دوم کارت بانکی شاکی اقدام به خرید شارژ و پرداخت‌های اینترنتی مانند‌، پرداخت شهریه دانشگاه و... نموده است.
 
وی افزود: نظر به پی‌جویی‌ها و کار اطلاعاتی و شگردهای پلیسی و با عنایت به مستندات موجود‌،‌ متهم ‌شناسایی‌ و با دستور مقام محترم قضایی به این پلیس احضار گردید لذا با توجه به بازجویی‌های صورت گرفته و اعترافات متهم مبنی بر انجام بزه انتسابی‌ و با توجه به مدارک موجود، نامبرده به همراه مستندات و گزارشات تکمیلی به مراجع  قضایی تحویل گردید.
 
سرهنگ حسنوند با بیان اینکه متاسفانه هنوز برخی شهروندان در حفظ و نگهداری اطلاعات بانکی خود دقت لازم را به خرج نمی‌دهند در توصیه به شهروندان گفت: شهروندان باید دقت لازم را در داشته باشند تا اطلاعات کارت بانکی خود مانند رمز دوم کارت‌، CVV2‌، رمز اولیه را در اختیار دیگران قرار ندهند و یا در صورتی که مشخصات کارت در اختیار دیگران قرار گرفت نسبت به تعویض رمز و یا تعویض کارت خود اقدام نمایند.
 
‌به گفته رئیس پلیس فتا استان خوزستان رمز دوم کارت بانکی همچون کلید گاوصندق است که نباید در اختیار دیگران گذاشته شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.