مشهد؛

برگزاری مجلس بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در گناباد

مجلس بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در محل مسجد جامع و مصلی شهر گنابادبا حضور گسترده مردم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این مراسم امام جمعه شهر خضری با اشاره به خصوصیات اخلاقی مرحوم هاشمی وی را فردی اگاه به مسایل زمان و مدیری توانمند در لحظه های حساس دوران انقلاب و بازوی توانمند رهبری دانست و گفت : هاشمی متعلق به نظام است و دشمنان بدانند ملت ایران اجازه نخواهند داد با تظاهر به دوستی با هاشمی به اهداف هاشمی كه همان اعتدال و وحدت بود ضربه بزنند .

حجت السلام رضا مدنی افزود : پیام رهبر انقلاب به عالم استكبار این بود كه ملت زیرك ایران اسلامی اجازه سو استفاده از هاشمی را نخواهند داد .

وی افزود: مردم هر چند به برخی نظرات ان مرحوم انتقاد دارند اما او را دوست دارند و با حضور خود در مراسم تشیع این وفا داری را نشان دادند . مدنی تصریح كرد نقد هاشمی نباید باعث دو قطبی شدن جامعه شود و هاشمی را نمی توان از انقلاب و رهبری جدا كرد .

امام جمعه شهر خضری گفت :نقد عالمانه و منصفانه هاشمی باید همراه با لطف و محبت باشد و هیچ شخصی بی احترامی به این مرد بزرگ را نمی پذیرد .

وی با اشاره به اینکه بارزترین ویژگی آیت الله هاشمی استقامت و صبر توام با تلاش بود، افزود: متاسفانه عده‌ای مطابق میل دشمن، می‌خواستند اتحاد بین مسئولان نظام را از بین ببرند و سعی در القای زاویه گرفتن آیت الله هاشمی رفسنجانی از رهبری و نظام داشتند در صورتی که این دسیسه علیه انقلاب هیچ‌گاه به ثمر نرسید.

انتهای پیام//ح.ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.