شگفتی‌سازی‌ و انتقام تبریزی‌ها در زمین حریف

شاگردان بناکار در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مقابل تیم صدرنشین پیکان تهران دست به کار بزرگی زده و این تیم را در زمین خود شکست دادند.

شگفتی‌سازی‌ و انتقام تبریزی‌ها در زمین حریفبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛هفته هفدهم لیگ برتر والیبال - جام شهدای منا - امروز چهارشنبه از ساعت 17 با انجام دیدار تیم‌های پیکان تهران و شهرداری تبریز پیگیری شد که طی آن نماینده تبریز دست به کار بزرگی زده و رقیب صدرنشینش را در خانه خود مغلوب ساخت.

شاگردان بناکار در این مسابقه مهیج و دیدنی که در خانه والیبال تهران برگزار شد و 5 ست به طول انجامید، میزبان خود را با حساب 3 بر 2 شکست دادند.

تبریزی‌ها در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با نتایج 25 بر 21، 25 بر 23 و 15 بر 11 برابر حریف قدرتمند خود پیروز شده و دو ست دوم و چهارم را با امتیازات 21 بر 25 و 19 بر 25 به تیم صاحب‌نام تهرانی واگذار کردند.

نکته جالب اینکه نماینده والیبال آذربایجان‌شرقی در بازی امروز امیر حسینی، پاسور و کاپیتان خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشت.

شهرداری تبریز همچنین درحالی برابر شاگردان پیمان اکبری و یاران سعید معروف هشتمین برد فصل خود را جشن گرفت که در بازی رفت با همین نتیجه مغلوب شده بود و به این ترتیب آن شکست را نیز تلافی کرد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال، یاران بناکار با کسب این پیروزی شیرین 25 امتیازی شده و با یک پله صعود در مکان ششم قرار گرفتند.
در سمت مقابل، پیکان تهران که پیش از این بازی صدرنشین مسابقات بود، با باخت امروز سومین شکست خود را تجربه نموده و صدر جدول را نیز به تیم همشهری‌اش بانک سرمایه واگذار کرد.

گفتنی است تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته هجدهم این رقابت‌ها روز یکشنبه - 26 دی ماه - در دربی آذربایجان میهمان هم نام ارومیه‌ای خود خواهد بود.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار