سيامند رحمان نامزد دريافت جايزه جهانی لاروس شد

سيامند رحمان قهرمان وزنه برداری كشورمان،قويترين مرد پارالمپيک جهان كانديد دريافت نشان و جايزه جهانی لاروس شد.

سيامند رحمان نامزد دريافت جايزه جهانی لاروس شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومی كمیته، بنیاد لاروس دقایقی قبل در ویدیویی كه همزمان در شبكه های اجتماعی توئیتر، اینستاگرام و فیس بوك منتشر شد، نام سیامند رحمان و پنج ورزشكار به نامهای ایهار بوكی، شناكر اهل بلاروس، خانم عمرا دوراند، دونده اهل كوبا، مارسل هاك، دونده اهل سوئیس، صوفی یاسكو، شناكر نیوزلندی، بئاتریس ماریا ویو از ایتالیا در رشته شمشیربازی با ویلچر به عنوان كاندیدای دریافت جایزه ورزشی جهانی لاروس اعلام كرد.

در این ویدیو "دانیل دیاس" سفیر بنیاد لاروس، سیامند رحمان را به عنوان یكی از شش كاندیدای پارالمپین شایسته دریافت نشان جهانی معرفی كرد.

بنیاد لاروس در سال 1999 توسط شركت ریچموند و دایملر تاسیس شد و دو سال بعد جایزه ورزش جهانی لاروس بنا نهاده شد كه در شهر موناكو با حضور نلسون ماندلا به برگزیدگان اهداء شد.

مراسم اهدای جوایز هرساله برگزار می شود و به بهترین ورزشكاران جهان در بخش های مختلف اعطاء می شود.

این جایزه یكی از بزرگترین جوایز ورزشی جهان است و از میان برگزیدگان ادوار گذشته این جایزه می توان به نواك جوكوویچ، یوسین بولت ،سرنا ویلیامز و دانیل دیاس اشاره كرد.

سیامند رحمان قهرمان جهان و پارالمپیك نیز در میان برترین پارالمپین های جهان در سال 2017 قرار گرفته است.

مراسم اهدای جوایز لاروس در تاریخ 26 بهمن سال جاری (14 فوریه) در موناكو برپا خواهد شد.

آدرس رسانه های اجتماعی برای رای گیری به شرح ذیل است:

The laureus twitter/instagram handle: @laureusSport (please follow us)
The hashtag for this year`s Award is: #laureus17
The laureus Facebook page is: www.facebook.com/laureusSportForGood

* برنامه کفش ورزشی برای خوبی‌ها

بنیاد لاروس با شعار "ورزش قدرت تغییر اجتماع را دارد" فعالیت می‌کند. در فرش قرمز مراسم نشان لاروس امسال هشتک #sneakersforgood است که در آن از تمامی میهمانان مراسم دعوت می‌شود روی این فرش با کفش کتانی راه بروند.

در این برنامه سازمان غیرانتفاعی "کفش سالز" به کودکانی که کفش کتانی برای آنها یک رویا است، کفش ورزشی می‌دهد. پس از مراسم تعدادی از کفش‌های ورزشی که توسط ورزشکاران مشهور پوشیده شده در یک حراجی گذاشته می‌شود و پس از آن به کودکان اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است پیش از این در سال 2007 کاظم رجبی، قهرمان وزنه برداری دسته فوق سنگین کشورمان از سوی بنیاد لاروس نامزد دریافت جایزه بهترین ورزشکار پارالمپین جهان شده بود.

انتهای پیام/


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار