اصفهان؛

بی‌احتیاطی باز هم حادثه آفرید

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از وقوع یک فقره تصادف فوتی در اتوبان ذوب آهن اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا عرب عامری  اظهار کرد: صبح امروز عوامل نیروی انتظامی کلانتری فولادشهر از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 از وقوع یک تصادف در محور فولادشهر - زرین‌شهر خبردار شدند.

فرمانده  انتظامی شهرستان لنجان افزود: با کسب اطلاع از وقوع حادثه سریعا ماموران نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام شدند و پس از حضور در محل مشاهده شد که فرد مذکر میان‌سالی در اتوبان ذوب‌آهن با آسیب‌ دیدگی شدید، فوت‌ شده است.

وی تصریح کرد: با حضور کارشناس پلیس راهور و پلیس آگاهی موضوع بررسی شد و احتمال اینکه شخص متوفی قصد عبور از اتوبان را داشته که با خودرویی برخورد کرده باشد متصور بوده و مرتکب حادثه نیز از صحنه گریخته است.

عرب عامری ادامه داد: با حضور عوامل تشخیص هویت و کارشناس راهور و کلانتری جسد با هماهنگی مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل گردید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این حادثه شواهد کنونی حاکی از آن است که ترس و عدم اطلاع دقیق از قوانین پلیس راهور سبب ترک محل حادثه از سوی راننده گردیده است.

فرمانده  انتظامی شهرستان لنجان در پایان متذکر شد: با توجه به مدارک به‌ دست‌ آمده شناسایی عامل حادثه در دست بررسی و اقدام است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.