فدراسیون بدمینتون ایران اعلام کرد

افغانستان به همراه 19 کشور دیگر در رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون تهران حاضر می‌شوند

بیست کشور برای حضور در مسابقات‌ بین‌المللی بدمینتون (گرامیداشت دهه فجر) اعلام آمادگی کردند.

افغانستان به همراه 19 کشور دیگر در رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون تهران حاضر می‌شوند
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، 20 کشور برای حضور در بیست و شمشین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون گرامیداشت دهه مبارک فجر که 21 تا 24 بهمن در تهران برگزار می شود اعلام آمادگی کردند.

 ملی پوشان بدمینتون کشورهای فرانسه،  لهستان، اسپانیا، افغانستان، اتریش، ایتالیا، دانمارک، روسیه، پرتغال، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، ارمنستان، سنگاپور، اندونزی، سریلانکا، مالزی، هند، پاکستان و نیجریه در این رقابتها به همراه تیم ملی ایران به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت .
 بدمینتون بازان کشورهای مختلف جهان برای افزایش رنک خود و کسب سهمیه المپیک 2020 از هم اکنون در رقابتهای مختلف جهان حضور می یابند .

بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر با جایزه 20 هزار دلاری برگزار می شود که نسبت به دوره گذشته این رقابتها افزایش دوهزار و پانصد دلاری دارد.

این رقابتها که در تقویم فدراسیون جهانی بدمینتون و با نام فجر ایران ثبت شده است هر سال به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر زیر نظر فدراسیون جهانی بدمینتون و کنفدراسیون بدمینتون آسیا برگزار می شود.

در رقابتهای امسال " تانا بالان " مدیر توسعه و "محمد اندی " دبیر توسعه بدمینتون کنفدراسیون آسیا از مالزی، " ناها تای " ناظر کنفدراسیون بدمینتون آسیا از کشور تایلند و " هدام هامود" از عراق به عنوان سرداور حضور دارند.

این رقابتها در 2 بخش دختران و پسران کشورهای حاضر برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.