هیأت داوران بخش اقلام تبلیغاتی جشنواره فیلم فجر معرفی شد

اسامی اعضای هیأت داوران بخش مسابقه تبلیغات و اطلاع‌رسانی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر معرفی شد.

هیأت داوران بخش اقلام تبلیغاتی جشنواره فیلم فجر معرفی شد
به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر؛ حسین جعفریان، ساعد مشکی، جواد جلالی، ژیلا ایپکچی و بهروز شعیبی به عنوان اعضای هیأت داوران بخش تبلیغات سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.
 
این بخش امسال به دبیری «کوروش پیرو» برگزار می‌شود که به گفته او، مشارکت هنرمندان عکاس، طراح و سازندگان اقلام بصری تبلیغات سینمایی در این دوره جشنواره، جالب توجه بوده و امسال 84 هنرمند آثار خود را به جشنواره ارائه داده‌اند.
 
حسين جعفريان مدیرفیلمبرداری مجرب سینمای ایران دانش‌آموخته رشته فيلمبرداري از مدرسه عالي تلويزيون و رشته سينما و تلويزيون از دانشكده هنرهاي دراماتيك است. جعفريان در طول فعاليت خود موفق به فيلمبرداري بيش از 30 فيلم مستند، داستاني و سريال تلويزيوني شد و كارگرداني فيلم‌هاي مستند تلويزيوني را نيز تجربه كرد. او علاوه بر نوشتن مقالات متعدد در مجلات سينمايي كتاب «عدسي در عكاسي و فيلمبرداري» را نيز تأليف كرد. او جوايز مختلفی را در جشنواره‌هاي متعدد و از جمله در ادوار جشنواره فیلم فجر (از جمله برای نرگس، دیوار و رستاخیز) به دست آورده است.
 
ساعد مشکی، گرافیست و عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و همچنین عضو انجمن بین‌المللی طراحان گرافیک است. از سوابق حرفه‌ای او می‌توان به مدیریت هنری و طراحی گرافیک در مجامع مختلف و عضویت در هیئت انتخاب و داوری نمایشگاه‌های هنری اشاره کرد. وی همچنین برنده جوایز متعدد داخلی و خارجی در طول فعالیت حرفه‌ای خود بوده است.
 
ژيلا ايپكچي؛ تدوین‌گر مجرب سینمای ایران، دانش‌آموخته رشته تدوين از مدرسه عالي تلويزيون و سينما، ليسانس كارگرداني از دانشگاه پاريس و فوق ليسانس شناخت كاربرد موسيقي فيلم از دانشگاه پاريس است. وي فعاليت سينمايي خود را در مقام تدوين و سازنده نمونه‌فیلم از سال 1367 با فيلم «ناروني» با کسب جایزه سیمرغ بلورین آغاز كرد و نزدیک به 28 سال فعالیت در سینما را در کارنامه دارد.
 
جواد جلالی؛ عکاس سینمای ایران است که علاوه بر کسب جوایز از جشنواره‌های داخلی، موفق به نامزدی و کسب دو سیمرغ بلورین در دوره‌های سی‌ام و سی‌ و دوم فیلم فجر شده است. او همچنین نامزدی دریافت نشان آکادمی علوم و هنرهای زیبای بوستون و نشان آکادمی علوم و هنرهای زیبای فرانسه عکس برگزیده اکسپو تئاتر و سینمای ایران را در کارنامه دارد.
 
بهروز شعیبی؛ بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است که از اواسط دهه هفتاد فعالیت در سینما را به عنوان بازیگر آغاز کرد و پس از سال‌های فعالیت در زمینه دستیاری و برنامه‌ریزی، در دهه اخیر به عنوان کارگردان آثار مطرح سینما و تلویزیون، در کنار گزیده‌کاری در زمینه بازیگری، ادامه می‌دهد. او سیمرغ بلورین بهترین فیلم در بخش نگاه نو سی و یکمین را برای «دهلیز» به دست آورده است.
 
سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار